zaterdag 24 november 2012

PERSONAL || Kiekjes #13

Links: Zalmpakketjes uit de oven met groente en pesto. Heerlijk!
Rechts: Van school naar huis fietsen door het bos. Vooral nu het herfst is is het daar prachtig!
 
Links: Samen met een vriendin op de scooter naar Nijmegen. Op de terugweg konden we ons niet inhouden en maakten we een tussenstop bij de Mac. :)
Rechts: Met Daphne ging ik naar een kringloopwinkel in Nijmegen. Ik vond alles wat aan de prijzige kant, maar het blijft leuk om er een beetje rond te snuffelen! Zelf heb ik niks gekocht, Daphne heeft wat sinterklaascadeautjes kunnen vinden.

Links: Frank Ocean, mijn nieuwe obsessie... Seriously, download z'n nieuwe album Channel Orange! Bad Religion is één van mijn favorieten.
Rechts: Lekker nummertje!

Links: Mijn bed weer lekker opgemaakt. Wit staat en voelt zo lekker fris!
Rechts: AAHH dit is lekker. Brood met gerookte zalm en roerbakei.

Links: Ik liep een dag mee bij Psychologie in Maastricht en bleef slapen bij een vriendin die me wegwijs maakte in de uni.
Rechts: 's Avonds Crazy Stupid Love gekeken! Alhoewel ik niet heel veel van de film heb meegekregen (klets klets klets) vond ik 'm leuk.

Links: Puntzak friet delen met Daphne!
Rechts: We verveelden ons tijdens economie, dus maakte een vriendin een kleine visgraatvlecht bij me. Kijk hoe schattig!

Links: Bij de V&D in Maastricht een broodje eten.
Rechts: Ik had er een met gemarineerde zalm. Goddelijk <3

Links: Breakfast!
Rechts: Een vriendin van me was jarig en we besloten om met de meiden gezellig te gaan lunchen in het dorp. Ik nam een uiensoep, lekkahh!

Links: Bij de HEMA! Één vriendin nam gezond een verse muntthee. Dit ziet er altijd zo mooi uit vind ik!
Rechts: En de rest van ons nam ongezond een ijskoffie. :)

Links: Vegan dinner: zuurkoolschotel met peer en een heerlijk sausje van bouillon, ketchup, zilveruitjes en nephamburgers! Dit gerecht behoort echt tot mijn favorieten.
Rechts: In een paskamer in de H&M wat dingen passen. Deze blouse ging mee naar huis!
 
Zo, en dat was 'm weer! Ik heb een drukke, maar echt superleuke week gehad. Hoe was jullie week? Nog plannen voor dit weekend?

21 opmerkingen:

  1. Oeh leuke foto's allemaal! En lekker veel eten :-) Crazy Stupid Love is echt een leuke film!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik krijg helemaal trek van al dat lekkers!! Frank Ocean is geweldig he??? Heb je zijn eerste album ook?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Neeee die heb ik nog niet :o Die moet ik echt nog even downloaden! Ik ken wel Swim Good van dat album, belooft al veel goeds :)

      Verwijderen
  3. Channel Orange is echt geweldig, ik hou van Frank Ocean. Leuke foto's heb je weer gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke foto's!
    yummeh al dat eten. Muntthee ziet er inderdaad lekker en mooi uit
    Leuk blousje<3
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's!
    Bad religion is inderdaad een lekker liedje en je nieuwe blouse is heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahhww die zalmpakketjes zijn echt lekker! En die blouse staat je echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, die zou ik echt elke dag kunnen eten... Dankjewel!! :)

      Verwijderen
  7. ik vind crazy stupid love erg leuk!
    en leuke foto's weer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker veel food foto's , daar hou ik van haha :D
    Sowieso hou ik van dit soort diary's!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat lekker al die food-pics! Leuke foto's (:

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeh wat een lekkere dingen allemaal! Hartstikke leuk!
    Bedankt voor het achter laten van een reactie op mijn blog!
    Ik ga je volgen op bloglovin' (:

    Liefs, xxx Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke foto's! Ik krijg er alleen wel honger en shopdrang van.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke foto's! Veel leuke dingen gedaan zie ik wel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat album van Frank Ocean heb ik nog niet! Even opzoeken:) Wat ziet al dat eten er goed uit

    BeantwoordenVerwijderen
  14. waar is die tas van? die je op de tweede foto op je fiets hebt hangen die is echt super leuk en ik zoek al heel lang naar zo'n soort tas. Verder leuke foto's

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! Die heb ik twee jaar terug op een markt gekocht, heb dus geen idee of en waar je 'm zou kunnen vinden!

      Verwijderen