zondag 18 november 2012

Personal || Kiekjes #12

Deze zondag een artikel met een hoop persoonlijke kiekjes! De foto's heb ik de afgelopen paar weken gemaakt met mijn iPhone en zijn bewerkt met instagram. Het zal jullie niets verbazen dat er weer een hoop food-kiekjes tussen zitten. Veel plezier met kijken!
Dit is een bladzijde uit het fotoboek dat ik voor de 21e verjaardag van een vriendinnetje maakte. In onze vriendinnengroep is het traditie dat degene die 21 jaar wordt een fotoboek krijgt. Iedereen maakt er eentje en dit keer was ik aan de beurrt om te scrapbooken. Ik vond het echt leuk om weer eens lekker te knutselen. Er zat veel tijd in, dus ik was er ook wel een beetje trots op. Gelukkig was mijn vriendin er ook heel blij mee!
Outfitje met m'n pandatrui van de kringloopwinkel.
Papa had laatst pompoen uit de oven met lekkere knoflookkruimels gemaakt. Toen ik in Utrecht pompoen in de supermarkt zag liggen, had ik er ook zo'n zin in. Het was weer goed gelukt!
 Op weg naar Bikram Yoga.
Green juice gemaakt met mijn nieuwe slowjuicer!
Tijdens het studeren had ik m'n nagels mat rood gelakt. Ik leende de lak van een huisgenootje en vond het wel een leuk effect hebben. Het matte was er na een paar dagen alleen al helemaal af.
 Hmmm tompoucen :)
Met vriendinnen deed ik mee aan een autorally, georganiseerd door de studentenvereniging waar we lid van zijn. We kregen een vage routebeschrijving vol met opdrachten die we onderweg moesten uitvoeren. Aan het eind van de dag kwamen we aan op een boerderij waar we een feestje hadden en konden overnachten. Een gezellige dag!


Een van de opdrachten was op de foto gaan met 'bambi'. Gevonden!
De lekkerste pepernoten ooit.
Een kanten rokje gekocht bij de kringloopwinkel! Ik vond hem zo leuk, maar weet nog niet precies hoe ik hem ga dragen.
Zelf appelsap gemaakt.
Een klein momentje van paniek toen we met vriendinnen gingen koken. Gelukkig doofde het vuur vanzelf!
Mijn vijf favoriete bloesjes. In dit artikel schreef ik er meer over en zie je ook een aantal outfits.
Ik had echt een pech-dag vorige week zondag, dus trooste ik mezelf met deze twix. Ik was al m'n sleutels kwijtgeraakt en kon m'n kamer niet meer in. Na een hoop telefoontjes, geregel en gewacht in de kou kon ik wel een geluksmomentje gebruiken ;)
Mijn metallic blauwe trui herontdekt!
Hier maakte ik voor het eerst bananenijs met m'n slowjuicer. Lekker en gezond.
Voorraadje green juice gemaakt.
M'n nieuwe outfit voor Bikram Yoga. Maakt het toch nét wat leuker om te gaan haha!
Ik trok een van m'n favoriete bloesjes uit de kast. Het werd een beetje een chique outfit. Ook leuk af en toe.
Er waren de afgelopen dagen een hoop werkers aan he klussen bij mij in de straat. Ze begonnen telkens al vroeg in de ochtend met lawaai maken en ik kon ook niet normaal door de voordeur. Ik ben nu gelukkig een weekendje bij m'n ouders dus ik hoop dat ze komende week een eind zijn opgeschoten.
Tijdens m'n tentamenperiode ben ik een paar dagen de bieb in gedoken. Dit was een gezond dagje. Ik had naast m'n tas met laptop en boeken een aparte tas voor al dit eten mee haha!
Het schattigste zout- en peperstel dat ik ooit heb gezien.
Ik zette een flinke pot thee voor bij het studeren. Die twee blokjes zijn stukken turks fruit die Papa had gekocht om uit te proberen. Er zaten hazelnoten in en een kokolaagje er omheen. Erg lekker!
Gezellig hè, al die sfeerverlichting die je nu overal ziet! Ik krijg steeds meer zin in Sinterklaas en Kerst. Ik ben vandaag met Irene Nijmegen in geweest en ben alvast geslaagd voor een aantal Sinterklaas cadeautjes. Misschien moet ik ook maar alvast gaan beginnen met dichten. Scheelt me vast een hoop gestress de dagen voor de surprise-avondjes. Ik heb trouwens een 8,5 binnen voor één van m'n tentamens jeeej! Nu nog afwachten op de andere punten, maar dit is alvast een mooi begin.

Vandaag overdag heb ik nog een beetje schoolwerk te doen en vanavond ga ik met vriendinnen naar wat bandjes kijken in Nijmegen. Wat zijn jullie plannen?



16 opmerkingen:

  1. Ooooh pompoen met knoflookkruimels klinkt heerlijk! Jullie hebben altijd zulk lekker eten en ook niet het standaard iets, maar ook speciale dingen. Het rokje is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit soort artikels vind ik zo leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuk artikel! en die nagellak is echt super mooi, jammer dat het er zo snel af was..

    P.S ik heb een winactie op m'n blog, misschien lijkt het je leuk om mee te doen? http://goldenmustaches.blogspot.nl/2012/11/winactie-moustache-oorbellen.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, zeg, om zelf ijs te maken! Wil ik ook nog eens proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die pandatrui is echt leuk!

    En truffelpepernoten zijn ook mijn guilty pleasure.. :p



    http://style-chameleon.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die pandatrui, wauw! En die matte nagels zijn echt mooi! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk die 'chique' outfit! Bambi's blijven schattig haha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend leuke foto's. Ik vind je Chique outfit heel erg gaaf :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaha die Twix XL, die neem ik ook altijd om mezelf te troosten :p Vandaag nog een Twix gehad in het vliegtuig! XH

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ontzettend leuke foto's! En wat ben jij een mooie meid zeg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuke foto's allemaal!! Lekker eten ook weer en je panda trui is zooo cute. Wel even een schrikmomentje met dat vuur. Gefeliciteerd met je 8,5!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuke foto's! & ik volg jullie al een tijdje op bloglovin' :)

    BeantwoordenVerwijderen