zaterdag 10 november 2012

PERSONAL || Kiekjes #11

En ook ik ben weer terug van weg geweest! Daphne had tentamens en ik had examenweek, vandaar dat we er beide even tussenuit zijn gegaan. Maar we zijn weer terug en gaan er weer helemaal voor :) Om mijn comeback eens goed te beginnen heb ik weer een nieuwe Kiekjes voor jullie. Hope you enjoy!
 Blokken in de examenweek... Op deze foto zie je leerwerk van filosofie en hier had ik een 8,3 voor. Yayyyyy!

 Een superlekkere lunch: brood met kruidenhoumous. Echt een aanrader!

 Ik had het er laatst nog over met een vriendin: als Lana del Rey naar Nederland komt, gaan we daar heen. Toen we vorige week dan ook zagen dat ze 29 mei een optreden geeft in de HMH, twijfelden we geen moment en bestelden we op vrijdag de kaarten. Ik heb hier enorm veel zin in! Ten eerste omdat ik natuurlijk van haar muziek houd, maar ook omdat 29 mei de laatste dag is van mijn examens. En dit is natuurlijk een hele leuke manier om dit te vieren :)

 Er zat een scheur in mijn favoriete zwarte broek, dus bestelde ik een nieuwe op newlook.com .

 Hij viel alleen wat kort uit... Ik vind deze lengte eigenlijk ook wel leuk met ballerina's of hakken, maar met laarsjes staat het niet zo mooi. Gelukkig kon mijn moeder het gat in mijn andere broek gewoon maken en heb ik nu gewoon twee fijne zwarte broeken!

 Mijn vader is steeds meer aan het experimenteren met gerechten zonder aardappelen of rijst en dit is er één: polenta! Super super lekker, vooral met een beetje parmezaanse kaas eroverheen. Polenta is trouwens gemalen mais aangemaakt met water en zout.

 Hoge staart in! Dit vind ik eigenlijk altijd wel leuk staan en het zit ook gewoon lekker. Geen haren in je gezicht!
 
Het gevaar van snoepautomaten op school.

 Maar ik ging ook sporten! Het is nu vrijdag en deze week ben ik al twee keer geweest. Zaterdag waarschijnlijk weer. Goed bezig hè! Hopelijk kan ik het volhouden de komende tijd.

 Met tv's in bijna elk apparaat wordt het ook een beetje minder een straf. Gtst kijken tijdens het traplopen zorgt voor een goede afleiding! En daarbij heb ik een heel gezellig sportmaatje met wie ik lekker kan kletsen!

 Frietjes met een homemade rauwkostsalade. Lekkerrrrr.

DONUTS.

 Tickets voor Herfst Drift in de Vasim in Nijmegen. Hier heb ik zo veel in in! Er wordt technomuziek gedraaid.

 Haha, hier had ik de verstopplek van mijn moeder gevonden. :P Als ze dit niet doet zijn alle lekkere dingen binnen één dag op, vandaar.

 Ievo Niehe interviewde een enorm schattig jongetje. Ik heb geen idee wie het is, maar ik moest er gewoon een foto van maken!

 Een volle fruitschaal! Vooral de kiwi Gold vind ik lekker, die kan ik zo allemaal in één keer naar binnen lepelen. :P

Voor het eerst in tijden weer eens Duo Penotti gekocht! Erg zoet, maar oh zo lekker.
 
Zo, dat waren de foto's van afgelopen weken! Hopelijk vonden jullie het een beetje interessant. Hoe was jullie week? Ook bezig geweest met proefwerken, examens of tentamens?
 
 
 
 

9 opmerkingen:

  1. Ik had dat interview ook gezien, hij was echt cute! En die dove chocolaatjes hebben wij op school ook, heel erg verleidelijk! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik moest zo lachen om die verstop plek,... zo werkt het hier ook! ik kan heel lang met een reep chocolade doen "( 's avonds een blokje bij de thee) maar als mijn vriend het vind is het op... dus ik stop het dan ook op gekke plekken,, tussen de papieren ofzo ;) haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto's en wat een cutie is dat jongetje zeg! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaah sportapparaten met tv's erin!! Superhandig, dat wil ik ook haha! :D
    En wat heb je trouwens prachtig haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke foto's! Nog succes met je tentamens en veel plezier bij Lana Del Rey! En dat interview had ik ook gezien, idd schattig! Dat programma ging over een spierziekte btw.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke foto's!
    Sporten met tv lijkt me zo handig! <3
    Lekker die donuts. yumyum
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gaaf dat Lana del Rey komt! Inderdaad laatste dag van de examens, tof om dan zo af te sluiten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sporten met een tv zou het sporten zoveel leuker maken haha! Door jou heb ik nu echt zin in donuts, me wants!<3

    BeantwoordenVerwijderen