maandag 12 november 2012

OOTD || Red Jacket

Afgelopen vrijdag gingen we met de klas uit eten bij Donatello's in Nijmegen. Wat een leuke tent is dat! Het ligt midden in het centrum en is supervoordelig, ideaal voor studenten dus. Ik had zin in een wat meer dressy outfit, dus trok ik een kanten jurkje van de Primark en mijn hakken van eBay uit de kast. Ook droeg ik een geweldig jasje van mijn moeder, ik vind 'm zooo leuk! Ze heeft hem van de Bristol, ik ga vandaag meteen even kijken of ze hem nog hebben. Verder draag ik mijn Michael Kors horloge en een tas van www.boohoo.com .
 
 



 
 

7 opmerkingen:

  1. Prachtig jasje zeg :D
    En yummeh uit eten <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je ziet er weer geweldig leuk uit! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jasje staat je heel goed. Jurkje zit een beetje te strak en net iets te kort... Jammer, verder leuke outfit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ja hij is inderdaad wat kort, hij kroop de hele tijd omhoog door de gladde binnenkant. Maar dat hij er zó kort uit zag zag ik pas toen ik de foto's terugkeek :P Toch bedankt!

      Verwijderen