woensdag 14 november 2012

OOTD || Panther

 
Alhoewel het steeds kouder wordt, kan ik het niet laten om af en toe toch nog mijn ballerina's uit de kast te trekken. Vooral bij mijn nieuwe zwarte broek vind ik ballerina's leuk staan, aangezien die korter uitvalt dan ik verwacht had toen ik hem op www.newlook.com zag staan. Met laarsjes kan het net niet: je ziet een stuk enkel en dat staat niet bepaald flatteus (bij mij tenminste). Dus nu het nog net kan met het weer, draag ik gewoon mijn 7/8e broek met ballerina's van de Primark! Verder draag ik in deze OOTD een bruine trui van de Hema (die gemaakt is van een superglad stofje, zit zooo lekker:) ) en om mezelf toch nog enigszins warm te houden een sjaal met panterprint van eBay.

Vinden jullie het ook zo lastig om ballerina's, tops met korte mouwen en andere zomerse items vaarwel te zeggen? Wat ga jij het meest missen in de herfst/winter?

6 opmerkingen:

  1. Hele leuke outfit, die sjaal en die schoentjes zijn erg leuk!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke outfit! Ik vind het ook altijd fijn om zomeritems nog te dragen in de winter. Mooie tops met een lekker vest erover bijvoorbeeld. Ben toevallig nu bezig met mijn kledingkast winterproef maken. Maar sommige zomeritems blijven er gewoon inhangen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sommige zomeritems kunnen best blijven vind ik! Leuke outfit dit:)

    BeantwoordenVerwijderen