vrijdag 9 november 2012

OOTD || Panda Knit

 
Ik heb de tentamens overleefd! Gisteren maakte ik mijn laatste, dus het harde studeren zit er weer eventjes op :) Deze oufit droeg ik afgelopen dinsdag. Ik zat de hele dag in de bieb, en savonds ging ik met vriendinnen een studentenhap eten in Utrecht. Zijn die panda's niet supercute? Ik was meteen verliefd op de hals, en ookal was de trui iets te klein, ik moest hem hebben! Ik draag toch vaak high-waisted broeken/rokjes waar ik de trui in kan stoppen. En de mouwen iets opgestroopt staat lekker nonchalant en past prima bij het weer van nu. Mijn nagels lakte ik mat rood. De matte lak leende ik van een huisgenootje en is geloof ik van Essence. Alleen nu hem een paar dagen op mijn nagels heb, begint de lak gewoon weer te glanzen. Hebben jullie dat ook met matte lak?

Ik heb tussen het studeren door foto's gemaakt voor een paar artikels die de komende dagen online komen! Irene heeft ook net een SE-week achter de rug, maar volgens mij heeft zij ook nog wat leuke dingen voor jullie in petto. Dus stay tuned! :)



18 opmerkingen:

  1. omg, I'm sorta addicted to panda's and this sweater is amazing. You look fab! Thanks for sharing, love. If you get a sec, I'm giving away a $375.00 handbag as a giant thank you. I'd love if you'd enter. xo

    www.fashboulevard.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat je tentamens voorbij zijn!
    Wat een toffe trui heb je aan :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik ben ook heel blij! Lekker chillen dit weekend :)

      Verwijderen
  3. Wauw, rode lippenstift staat je goed en een hele leuke trui!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yay, you're back, hopelijk gingen je tentamens goed. De sweater is te cute voor woorden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah. Leuke outfit! Hopelijk gingen je tentamens goed ja!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je terug bent, finger crossed voor goede resultaten! Erg leuke outfit weer trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb wel een goed gevoel, maar nog even afwachten.. En dankjewel :D

      Verwijderen
  7. Die trui is super cute! Geniet van je weekend:)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Glad you're back! Waar heb je die trui gekocht? Hij staat je prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuke trui. Vind je lippenstift ook erg mooi staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aaah, super leuk die pandatrui! En prachtige lipstick! x

    BeantwoordenVerwijderen