maandag 26 november 2012

OOTD || Black Doc's, pink lips

Jas - H&M || Sjaal - Zelf gebreid || Panter-shirt - H&M || Vest - Kringloopwinkel || Leather-look broek - Zara ||
Dr. Martens - Marktplaats


Goedemorgen! Dit was de outfit die gisteren droeg toen ik samen met m'n zus ging avondeten. In de ochtend ging ik naar Bikram yoga, maar de rest van m'n zondag was lekker lazy: beetje thuis aangerommeld, boodschappen gedaan met Hilde, simpel gekookt en thee gedronken (met truffelpepernoten uiteraard!). Je kent het wel.

Ik droeg m'n roze lipstick van de Flormar die ik afgelopen zomervakantie kocht in Barcelona. Ik wilde daarom niet een al te drukke outfit, dus ik ging voor de rest voor een simpel en zwart. Het was niet zo heel koud buiten dus kon ik mooi m'n zwarte jas van de H&M aan, wel in combinatie met m'n lekkere warme zelfgebreide sjaal.
M'n panter-shirtje vond ik dan wel weer leuk in combinatie met m'n roze lippen. Voor binnen nam ik m'n groene vest mee mee voor als ik het koud zou krijgen.
De zwarte Dr. Martens heb ik vorig jaar op Marktplaats gekocht voor maar 15 euro. Ze zien er nog prima uit, dus een koopje toch? Ik draag ze niet heel vaak. Ze lijken namelijk een beetje te klein, maar misschien is het ook een kwestie van inlopen. Ik blijf ze in ieder geval nog steeds heel leuk vinden!
Ik heb vrijdag trouwens een heel gezellig gala gehad! Nu is het nog wachten op de foto's die zijn gemaakt. Die zal ik er binnenkort op zetten :)

Hoe was jullie weekend? En wat vinden jullie van m'n outfit?


26 opmerkingen:

  1. Mooie lippenstift zeg!! Ik heb zelf pas ook Dr. Martens gekocht in een zilveren mettalic kleur. Moet ze echt nog inlopen, maar vind ze zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! En die zilveren klinken ook leuk joh!

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Ja vind ik ook altijd leuk!
      Deze heb ik een keer in de zomervakantie (2 zomers terug) gebreid. Het was toen heeeeel slecht en regenachtig weer toen we op vakantie waren in Limburg. Mama, Irene en ik zijn toen heel gezellig sjaals gaan breien binnen haha ;)

      Verwijderen
  3. Superleuke outfit zeg! Ik vind je stijl erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige lippenstift! En een erg mooi uitfit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke stijl heb je, en dat je die sjaal zelf hebt gebreid is helemaal tof haha! Ik draag ook vaak veel zwart als ik al een knal kleur op m'n lippen doe, staat mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeeh I like! Felle lipstick vind ik gorgeous bij je staan :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke outfit! De lipstick is prachtig bij je :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk, die lippenstift! Lekker knal :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw supermooi, die lipstick staat je echt prachtig! IK ben zooooo jaloers op je Doc Martens, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Te leuke outfit <3 En die lippen staan je fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wauw, zo leuk die schoenen en de kleur van je lippen is echt super! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie foto's!!

    xoxo
    http://www.its-dash.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldige outfit! Ik hou zo niet van tijger?! print. Maar in deze outfit is de print zo mooi subtiel.
    Je zwarte docs zijn echt gaaf, heb zelf 'bordeaux' rode haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeh ja bordeaux rode zou ik ook graag willen hebben!

      Verwijderen
    2. Dat heb ik dus met zwarte haha :)

      Verwijderen
  14. Super leuke outfit!! <3

    Ik heb een leuke giveaway op mijn blog, het lijkt mij leuk als je ook meedoet :)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.nl/2012/11/giveaway-sparkles-by-susie.html

    BeantwoordenVerwijderen