dinsdag 20 november 2012

OOTD || Army Pants

Ik weet nog steeds niet wat ik straks wil gaan studeren als ik mijn VWO-diploma heb, dus ben ik flink bezig met meeloopdagen en open dagen inplannen. Zo heb ik afgelopen maandag een dag meegelopen met een vriendin bij psychologie in Maastricht. Omdat het college al om half 9 begon, bleef ik de avond daarvoor gezellig bij haar op de kamer slapen! Mijn vriendin nam me dus mee naar een college en liet me na afloop ook even de rest van de universiteit zien. Daarna zijn we gezellig het centrum in gelopen en hebben we een heerlijk broodje gegeten bij de V&D. Het was hartstikke gezellig en leerzaam!
In deze post kan je zien wat ik die dag droeg. Zaterdag was ik wezen shoppen in Nijmegen met Daphne en daar heb ik een paar leuke nieuwe dingen gekocht, waaronder deze broek met legerprint (La Chica, 25 euro) en beige trui (H&M, 10 euro). Verder draag ik mijn Converses, mijn casio die ik op eBay heb gekocht en oorbellen van H&M Trend.



Houden jullie ook zo van de legertrend als ik? :)

8 opmerkingen:

  1. Leuke outfit, ik hou ook zo van de military print (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie outfit! Ik vind het ook erg leuk, ik draag het alleen nooit..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie outfit, die broek is erg leuk!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De broek is zo mooi! Vind het een hele gave print, maar iedereen loopt er mee en dat vind ik minder :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! :D Ik snap wel wat je bedoelt hoor. Waar ik woon is de trend gelukkig nog niet doorgebroken, haha!

      Verwijderen
  5. Super leuke broek, staat tof met die all stars!

    BeantwoordenVerwijderen