donderdag 22 november 2012

NEON PINK IPHONE

Sinds een paar dagen ga ik door het leven met een neon roze iPhone. Ik heb eindelijk mijn sticker van colorswitch erop geplakt die ik voor m'n verjaardag heb gekregen. 
Ik wilde de sticker er pas op plakken als ik een bijpassende bumper had gevonden. Ik moest en zou een bijpassende neon roze bumper vinden. Dat leek me wel een leuk effect, een totaal roze telefoon! Eentje precies in dezelfde kleur als de sticker was alleen lastig te vinden. Deze matcht niet perfect, maar kwam er qua kleur wel het dichtste bij in de buurt. Ik ben tevree. In real life ziet er er echt tof uit, m'n iPhone geeft haast licht!
Hier zie je de sticker op m'n iPhone, maar dan zonder hoesje. Die zwarte randjes vind ik wat minder. Als ik een witte iPhone had gehad, had ik me niet aan die randjes gestoord denk ik. Maar dan nog is een hoesje of bumper voor bescherming wel fijn natuurlijk.
De roze bumper heb ik gekocht op eBay in een set van 6. Ik betaalde zo'n 15 euro voor deze schattige kleurtjes. Ze hebben allemaal een doorzichtige achterkant die zorgt voor iets meer bescherming dan alleen een bumper. Als ik de sticker beu ben, ga ik de roze bumper met deze andere kleurtjes afwisselen. Maar voor nu ben ik nog even heel blij met m'n felle neon roze telefoon. Ik blijf er maar naar kijken (en anderen ook trouwens, in de bus bijvoorbeeld haha)!

Hebben jullie je telefoon net als ik ook opgepimpt? En zo ja, waarmee? :)


 

11 opmerkingen:

  1. ik heb 'm niet gepimpt...
    heb net de iphone 5

    Beschadigd je iphone niet door de stickers?
    nog helemaal geen ervaring mee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Chill dat je de iPhone 5 hebt! Ik heb de sticker er nog niet af proberen te halen, maar ik denk dat ik m'n iPhone er niet mee beschadig. Ik denk eerder dat de sticker juist extra bescherming geeft tegen krasjes enzo. Op de gebruiksaanwijzing stond wel dat ik m'n iPhone NIET moest ontvetten voordat ik de sticker erop ging plakken, omdat je hem er anders niet zo makkelijk af krijgt. Dat heb ik dus ook niet gedaan en dat kan je trouwens op de eerste foto wel een beetje zien. Zag ik later pas haha ;)

      Verwijderen
  2. Supertof! :) Bestaan dat soort dingen ook voor de Samsung Galaxy?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja! Google even 'samsung galaxy sticker'. Dan zie je een aantal websites waar ze die verkopen :)

      Verwijderen
  3. Oh wauw, als ie bijna licht geeft kun je 'm tenminste niet meer kwijtraken haha. Ik heb een hoesje om mijn iPhone maar geen stickers ofzo, die zou ik er toch alleen maar afpeuteren..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha precies, nu de sticker erop zit ben ik hem nog niet kwijt geweest! Het scheelt dat ik er een bumper omheen heb zitten. Zo zie ik de randjes niet en kom ik ook niet in de verleiding om aan de stickers te peuteren!

      Verwijderen
  4. So stunning!

    Why don't we follow each other? :)

    XOXO,
    Monika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb een Iphone 5 en ik heb hem leuk versierd met een bloemetjes hoesje dat glittert. Dat ik hier gekocht heb: http://www.smartphonehoesjes.nl/apple/iphone-5/ Ik heb trouwens ook een roze bumper!

    BeantwoordenVerwijderen