zondag 11 november 2012

Het is weer tijd voor mijn Winterparka

Ja, ik weet het. Het is nog steeds herfst, maar ik heb mijn winterparka alweer tevoorschijn gehaald. Ik vind het weer echt zo fris de laatste dagen! Vorig jaar kocht ik de parka bij de kringloopwinkel voor een prikkie, ik geloof rond de 10 euro. Ik vond de kleur echt prachtig, die zie je niet vaak, en ik viel al helemaal voor de jas toen ik daarna de lekker grote capuchon met bont zag. Ik heb aan de zijkanten en mouwen een paar centimeter ingenomen zodat hij wat beter zit. Ik vind hem nu nog groot, maar dat vind ik juist fijn zitten, vooral als ik al dikke kleren draag. Verder ik mijn zelfgebreide zwarte sjaal.

Ik ga in ieder geval warm de herfst door. En nu op naar de winter :)

 

7 opmerkingen:

  1. Prachtige parka! Heel erg mooi en staat je leuk!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah super leuk! xo

    http://nadjeahuizer.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je jas is ook echt super leuk! Goed koopje:) Ik loop ook al rond in mijn dikke winterjas brrr

    BeantwoordenVerwijderen