vrijdag 23 november 2012

GALA SNEAK PEEK

Vanavond sta ik helemaal chique en opgedoft op de dansvloer. Ik heb namelijk gala! Met mensen van de studentenveringing waar ik lid van ben, gaan we met de bus naar een mooie locatie in de buurt van Utrecht. Ik heb zo veel zin in! Hier alvast een kleine sneak peek van m'n outfit.

Ik draag mijn zwarte galajurk met zilveren pailetten van vorig jaar. Geld voor een nieuwe jurk had ik niet, maar toen ik mijn oude weer paste, vond ik hem eigenlijk nog steeds heel leuk! Ik heb hem wel wat moeten vermaken en dat heb ik dit weekend met de naaimachine van m'n ouders gedaan. Daar heb ik nog een leuk verhaal over trouwens. Ik had namelijk een klein beetje haast want de jurk MOEST per sé af omdat ik in Utrecht geen naaimachine heb. Ik had die avond met vriendinnen afgesproken en zou daarna meteen door naar Utrecht gaan. Een uur voordat ik moest, was ik dan eindelijk klaar met naaien! Maar toen ik de jurk nog eens goed bekeek, kwam ik erachter dat ik de onderkant de verkeerde kant op had omgezoomd. Zoooooo dom! Gelukkig was mama lief en heeft me geholpen de steken weer los te halen en de jurk op de juiste manier korter te maken. Ik was nog op tijd bij m'n vriendinnen en de jurk zit nu perfect :)

Ik heb trouwens besloten dat ik dit jaar niet de hele avond ga afzien op veel te hoge hakken die je onder m'n lange jurk toch niet ziet, dus ik ga voor simpele zwarte comfortabele flatjes.

Verder ga ik proberen m'n haren op te steken en heb ik express m'n nagels niet geknipt zodat ik ze heel chique in een mooie donkere kleur kan lakken. Wat voor assecoires ik precies ga dragen, weet ik nog niet, want de pailetten op de jurk zijn namelijk al redelijk opvallend. Ik denk simpele oorbellen en misschien een armband of ring. En vinden jullie dat ik moet gaan voor rode lippen? Ik zal vanavond foto's maken van m'n complete look voor in een wat meer uitgebreid artikel. 

Hebben jullie binnenkort ook gala? En houden jullie er ook zo van om je daarvoor op te tutten?



 

10 opmerkingen:

  1. Wauwie,, ziet er goed uit meiske .:) ben benieuwd xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een prachtige jurk, staat je heel mooi! Veel plezier op je gala, geniet! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaah tof joh, ik vind de sneak peek er al leuk uitzien. veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooie jurk Daphne! Ik ben benieuwd naar de andere foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die jurk is echt prachtig!! Super mooi met die stenen. Hopelijk heb je een geweldige avond gehad;)

    BeantwoordenVerwijderen