woensdag 28 november 2012

FOOD || Eetdagboek #6

Links: Sweeeeeeeeet kiwi als ontbijtje
Rechts: Rond lunchtijd at ik zelfgemaakte hummus-dip met worteltjes en komkommer
Links: Hier zie je roerei met gebakken champignons en een beetje ketchup. Dit at ik ook rond lunchtijd. Lust je foe yong hai bij de Chinees? Dan lust je dit ook. Heerlijk vind ik het!
Rechts: Zelfgemaakt bananenijs met pindakaas als tussendoortje! Hier kun je zien hoe ik deze goddelijke maar gezonde treat maak :)
Links: Met Hilde maakte ik pompoensoep als avondeten.
Rechts: Naast de soep aten we twee kleine kant-en-klare quiches van de Albert Heijn.

Dit is mijn eetdagboek van afgelopen zondag. Ik had een chill dagje thuis in Utrecht en ging 's avond bij m'n zus Hilde eten. Vaak verzin ik van de dingen die ik op dat moment in huis heb nieuwe gerechtjes. Zoals het roerei met champignons en ketchup. Ik had ook toevallig nog banaan in de vriezer liggen, dus het bananenijs was zo gemaakt! Met wat pindakaas smaakte het nog lekkerder..

Het dagboek is niet helemaal compleet bedenk ik me nu. De truffelpepernoten die we als toetje aten, ben ik vergeten op de foto te zetten. Misschien wel een klein beetje express vergeten haha ;)




11 opmerkingen:

  1. Ik heb net ontbeten maar krijg nu al weer trek, ziet er lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lekker al dat eten, ga maar direct ontbijten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er allemaal erg lekker en gezond uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yum, dit ziet er allemaal lekker uit joh! :) Zeker dat bananenijs.. Dat moet ik een keer proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er heerlijk uit! En ik had al zo'n honger..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mmmm, wat eet je lekkere dingen!
    Wil je het recept van je zelfgemaakte hummus delen? Dat ziet er heerlijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooh weer al dat eten! Pindakaas met bananenijs lijkt mij zo'n aparte combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben wel heel erg benieuwd naar de zelfgemaakte hummus. Is die makkelijk te maken?

    BeantwoordenVerwijderen