dinsdag 13 november 2012

FOOD || Eetdagboek #5

 
Vorige week zondag had ik een relaxt dagje bij m'n ouders. Alles wat ik heb gegeten, heb ik voor jullie vastgelegd met m'n iPhone! De dag begon ik met een lekkere sappige grapefruit. Ik ben verslaafd aan die dingen! Het was nu niet het geval, maar vooral als ik net naar Bikram Yoga ben geweest, kan ik echt genieten van een grapefruit. Het is wel een beetje een gehannes, want ik wil er altijd alle schilletjes af hebben. Maar op een gegeven moment word je daar ook handig in natuurlijk.
Daarna at ik wat roggebrood met kaas en in de middag als snack gebakken banaan met een beetje suiker en limoensap. Echt een aanrader, heerlijk!
Met avondeten had m'n vader zich weer uitgesloofd. Dit keer was het ook een beetje een kwestie van 'kliekjes', maar de laatste tijd staat mijn vader graag in de keuken om nieuwe recepten uit te proberen. Daar klagen wij thuis natuurlijk niet over! We begonnen het avondmaal met een beetje rode bietensalade met feta. Er was namelijk nog een beetje over van de dag ervoor. Het lekkerste van het avondeten vond ik de pompoen uit de oven! Er zat een heerlijk kruimelig knoflook-korstje overheen. Daarna aten we nog wat spaghetti die we over hadden van de dag ervoor. In de saus zitten gepureerde erwtjes, basilicum, knoflook en pijnboompitjes, was ook heel lekker. M'n vader maakte er nog een kleine tomatensalade bij. Een uitgebreid en gevarieerd avondmaaltje dus! Ik zat ook lekker vol daarna kan je begrijpen.

Roep maar als je na het zien van de foto's graag een recept wil zien! :)

 



5 opmerkingen:

  1. Aah de fooddiaries, ik krijg dan altijd zoveel trek! Grapefruit vind ik zo lekker, hmmm. Oooh geef mij even gauw die gebakken banaan en de rode bieten salade! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zitten lekkere dingen tussen! De pompoen uit de oven ziet er ook goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er allemaal lekker uit!
    ik volg je trouwens via bloglovin
    volg je me terug, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh lekker! Sommige dingen niet, maar die pasta op 't laatst: yummeh!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hmm, dat ziet er zo goddelijk uit allemaal! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen