dinsdag 16 oktober 2012

SEQUIN BLAZER FROM ZARA

I'm in love! En wel op deze paillettenblazer. Ik kocht hem in de zomervakantie bij Zara in Barcelona en sindsdien draag ik 'm met heel erg veel plezier. Vooral de kleuren vind ik zo mooi bij elkaar afsteken, het is een beetje een aparte combinatie het blauwe met het oranje (maar wel een leuke!). De prijs viel heel erg mee: hij was eerst 70 euro en ik heb 'm uiteindelijk meegenomen voor 30 euro. Wat dat betreft een koopje dus! Kijken jullie mee naar de wat foto's?


Hebben jullie ook zo'n kledingstuk dat je in eerste instantie niets voor jou vindt, het toch koopt en het uiteindelijk je favoriete kledingstuk wordt?

23 opmerkingen:

  1. Haha ja dat ken ik echt. Wat een super jasje. Heel apart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so beautiful! :)

    http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ongelooflijk mooie blazer! Staat je ook erg mooi :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love so much your blazer! Love your
    blog also! Would you like to follow
    each other? Check out my blog and let
    me know! ; )
    Fabiola

    wildflowergirl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooie blazer!
    Bekijk ook onze blog & misschien kunnen we elkaar volgen.

    x

    www.chicksaboutfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke blazer zeg, staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Looove this blazer!
    Amazing blog dear, following you on Bloglovin! Hope you'll follow me back! <3

    http://memyselfandmycloset.blogspot.it/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. you lucky one! I really adore the blazer ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Staat je prachtig, die blazer! ♥ Jullie hebben een prachtige blog, ik heb jullie meteen even gevolgd natuurlijk! :)

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is echt prachtig, super! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw vind hem heel mooi!
    staat je super


    New outfit post - it's wildfox baby
    www.mirfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gorgeous blazer! also your nails are fab!

    Fashion Rhapsody

    Rose x

    BeantwoordenVerwijderen