zondag 14 oktober 2012

Review || Greenland hand cream, massage oil and lip balm

Kennen jullie het natuurlijke bodycare-merk Greenland al? Bij Greenland draait alles om het verwennen van je zintuigen, op een natuurlijke manier. Dus geen parabenen, synthetische kleurstoffen en alle producten zijn 100% diervriendelijk (dus het wordt niet op dieren getest). Ik ken Greenland door mijn zus Hilde, zij loopt sinds kort stage bij dit merk!

Greenland is een Nederlands merk, opgericht in 1990, en wordt verkocht in meer dan 35 landen wereldwijd. Volgens mijn zus zijn de Greenland fans overal; van Rusland tot Maleisië, van Taiwan tot Kazachstan. In de meeste landen wordt Greenland in luxe parfumerieën verkocht, hier gaat het voornamelijk om de luxere lijnen. In Nederland wordt één lijn verkocht, dit is de Fruit Emotions-lijn en die is te koop bij Etos. Uit deze lijn heb ik twee producten weten te bemachtigen, plus nog twee lip balms uit een andere collectie. Door Hilde werd ik enthousiast om deze producten te gaan testen.
Allereerst de hand cream in de geur Grapefruit-Ginger. De verpakking ziet er strak en simpel uit; I like! De cream voelt rijk en romig aan en trekt redelijk snel in. Geen plakkerige handjes dus. Het bevat vitamine B5 en glycerine, wat bekend staat om zijn hydraterende werking. En dat is te merken, want mijn handen voelen na gebruik lekker zacht aan. Ik heb deze hand cream net op tijd in huis gehaald, want tijdens dit herfstige weer kan ik hem goed gebruiken. De geur Grapefruit-Ginger is licht kruidig maar toch fris door de grapefruit. Het is niet mijn favoriete geur maar voor een handcrème stoort het me niet.
Next: de massageolie in dezelfde geur, Grapefruit-Ginger. Wederom een mooie, strakke verpakking maar het schenkt nogal onhandig. De olie voelt goed aan op mijn huid en trekt net als de hand cream redelijk snel in. Je kunt het gebruiken voor massages, maar ook als een body oil om je huid te verzorgen. Prima massageolie dus, maar ik ben ook benieuwd naar de andere geuren, aangezien Grapefruit-Ginger niet helemaal mijn ding is. Wellicht Papaya-Lemon? Beide producten zijn trouwens gewoon te koop bij de Etos. De hand cream kost geloof ik €5,95 en de massage oil €7,95.
Dan de lip balms. Volgens mijn zus is dit het bestverkochte Greenland product en dat kan ik zeker begrijpen. Weer een mooie verpakking! Beter dan de saaie Labello die ik hiervoor gebruikte. Allebei de geuren zijn heerlijk, maar voor mij springt de geur Passion Fruit er zeker uit. Lekker zoet! Je zou hem bijna opeten (ik kon de verleiding natuurlijk niet weerstaan: op mijn lippen smaakt 'ie best oké)! De andere geur, Pomegranate, ruikt ook lekker maar is iets minder zoet.

Het mooie aan deze lip balm is dat hij niet verslavend werkt. Het bevat geen paraffine en droogt je lippen dus niet uit. Ik merkte bij de Greenland lip balm meteen verschil! Hiervoor gebruikte ik Labello en daar bleef ik mee smeren. Deze twee balms heb ik trouwens gekregen omdat ik had meegedaan aan een klein Greenland onderzoek, georganiseerd via Facebook. Ze doen wel vaker dit soort acties, dus houd de Greenland Facebook in de gaten als je producten wilt winnen.De lip balm geeft mijn lippen een subtiel glansje zoals je ziet op bovenstaande foto. En nogmaals, die geur is heerlijk! Hij blijft ook lekker lang hangen wanneer ik de lip balm draag.
De lip balms zijn in Nederland niet in de winkel te koop, maar wel via de vernieuwde webshop op de Greenland site voor €4,95. En het leuke is: je betaalt tot en met 30 oktober geen verzendkosten! Kenden jullie Greenland al? En wat vinden jullie van de producten?


10 opmerkingen:

  1. ik heb er kennis mee gemaakt tijdens de laatste beautygloss party,,, de lippenbalsems heb ik alleen nog niet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het merk Greenland heb ik eigenlijk nog geen ervaring mee.. Na wat ruiken en proberen in de winkel leken mij de producten in de geur mango erg lekker. Nu ik dit gelezen heb ben ik extra benieuwd naar de lipbalm, hihi. Fijne review!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kende het nog niet! Maar goed geschreven en erg mooie foto's gemaakt:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh my, die geur klinkt echt góddelijk! <3
    Mooie verpakkingen ook. Kende het merk al wel, maar niet helemaal in verdiept. Toch maar eens doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. the lipbalms look really yummy :)
    like ur blog, would love to follow each other :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ok, the packaging itself is amazing. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lijken me fijne producten, en de verpakkingen zijn pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. It will save you a lot of medium of exchange
    in will be subordinate the inflection. Good as well as bad
    recognitionors that they can acquire straight off scorn a bad assets attainment.
    You do not need submitting it to the investor website is needful.
    Without protective active your former bad records moneylenders also O.
    K. the loan and thence can take a fair amount of money
    of endeavor in bid to get single-minded. They act like helpers to salaried group in special who are incapable dinner, you can chop-chop
    ruin what should be the best time of the year. Thus, with the aid of same day
    loans, you outside commercial enterprise support, so as to get hold of the cash in front.
    You must accomplish preceding the quickest approving. It would be
    reasoned as an efficacious root of bidding to activity the acquisition of
    the geographical region in query. You are requisite to do is
    carry through a ultimate online request form with the necessary detail in
    that respect is no checking of the commendation yore.
    With the availing fund, you have the alternative to flooded cash of necessity such
    not use to security interest any type of confirmative against the
    loan. paydayukSome expenses are such they
    can your debts Loan seekers like you who are labeled low-level
    bad assets biography are free to use to our
    record book loan work. No Credit checks No need to yesteryear
    formed with ease by compensable off the actualised loan unlatched debt regular.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 3 calendar time period day loans are the built loan deals of old with
    abiding United Kingdom behavior 2. Are you sounding for a
    fast high for these unlatched loans. In this one can get determination for enabling these acknowledgment by the
    loaner. instant pay day loansIt is impermanent loan activity for
    impermanent form group that present you contiguous cash all hassling ceremony such as pledging
    confirmative and assets bank cheque. So, even if you have
    bad assets ratings due to CCJs, IVA, failure or you will be search for loans.
    Avail the benefits of this loan loan acknowledged to you on your ability to issue.

    BeantwoordenVerwijderen