zaterdag 27 oktober 2012

OOTD || Metallic Blue

Afgelopen donderdag droeg ik mijn oversized blauwe trui. Ik heb hem een jaar geleden gekocht, toen heel veel gedragen, en daarna is hij achterin m'n kast beland. Ik kreeg er meteen al een paar leuke complimentjes over! Hij is lekker opvallend dus veel meer had mijn outfit niet nodig vond ik. Het leuke aan de trui vind ik de felle blauwe kleur en de soort van metallic glans die er overheen zit. Verder draag ik mijn Vans en een afgeknipte leather-look broek van Irene. De pijpjes heb ik een beetje opgerold. Met zo'n wijde trui, mag de onderkant van de outfit wat mij betreft lekker strak zijn :)
Op deze foto zie je de glans van de trui beter. Ik vind hem nog steeds heel tof! Hij krijgt weer een prominent plekje in mijn kledingkast.


Zijn jullie ook zo altijd zo excited als je een oud kledingstuk weer hebt herontdekt?


10 opmerkingen:

  1. Haha ja! Dat is altijd leuk. Hij staat je ook heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw mooie kleur zeg! Lijkt me super comfy die trui, hij staat je goed. Ik heb toevallig deze week ook een oude trui terug gevonden en ben er weer helemaal happy mee nu het kouder begint te worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de trui echt prachtig! Staat je ook erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kleur! Hij staat je mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi, staat ook heel leuk met die knalroze nagellak!

    BeantwoordenVerwijderen