vrijdag 5 oktober 2012

OOTD || Light blue

Gisteren droeg ik voor het eerst mijn lichtblauwe jasje dat ik een aantal weken terug al had gekocht. Ik wist steeds niet hoe ik hem moest combineren, dus bleef hij maar in m'n kast hangen. Nu was ik vastberaden een leuke outfit ermee te bedenken. Doordat de kleur van het jasje zo opvallend is, heb ik gekozen om hem te combineren met zwart en wit. Het jasje is best wel wijd, dus mocht de onderkant lekker strak en kort vond ik ;) Toen mijn lippen rood gemaakt en mijn rode armbandje uit Barcelona om.. en klaar!
Het viel eigenlijk best wel mee. Wat vinden jullie van de outfit?

Jasje - Kringloopwinkel
Corset-top - Bershka
Taillerokje - H&M
Schoenen - Vans

 

16 opmerkingen:

  1. Leuk outfitje! Staat je ook goed :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit! En mooi gecombineerd met dat blauw, wit en zwart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk jasje, echt een leuke outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De foto's zijn echt prachtig en dat jasje is zo leuk :D!
    Hier zie ik mezelf ook wel in rondlopen.

    PS: Mijn zus en ik zijn een paar weken geleden een blog begonnen. Het zou ons oneindig blij maken als jullie een kijkje zouden willen nemen, want het is nogal lastig om volgers van de juiste doelgroep te bereiken. Heel erg bedankt en sorry voor de *commercial* :)
    http://www.daintylittlemoonbeams.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. so gorgeous! love your lip colour!

    lots of love from the c&p girls,
    casper&pearl blog
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor die lipstick!

    Ik vind jullie blog echt zo leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje Martina, superleuk om te horen :D

      Verwijderen
  7. leuk jasje! mooi kleurtje vooral, lekker vrolijk:) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf jasje! Lekker vrolijk is die :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat tof dat je zo'n mooi jasje bij een kringloopzaak hebt kunnen vinden! Ik vind echt nooit iets leuks bij de kleding in kringloopwinkeltjes, buh. De kleur van je lippenstift staat ook echt heel leuk bij de kleur van het jasje! :)

    BeantwoordenVerwijderen