vrijdag 12 oktober 2012

OOTD || LEOPARD

 

Nog maar één dagje school en dan is het ein-de-lijk herfstvakantie. En wat ben ik daar aan toe! Het enige wat jammer is is dat ik heel veel moet leren voor de examenweek die twee weken later begint. Natuurlijk heb ik ook een aantal leuke dingen ingepland, maar een echte luiervakantie zal het niet worden.

Daphne en ik zijn trouwens bezig met een nieuwe website, dus volgende week gaan we daar ook wat tijd aan besteden. We laten het jullie weten als hij officieel de lucht in gaat!

Voor vandaag hield ik mijn outfit lekker simpel en zwart, daar hou ik wel van! Ik draag een vestje van Miss Coquines, een simpel zwart hemdje, shorts van de kringloop, loafers van Schoenenreus en een tas van de Primark. De cuff is van eBay en kostte maar iets van 1 euro. Als jullie geïnteresseerd zijn in de verkoper, zal ik 'm opzoeken!

Hebben jullie ook bijna vakantie? Of moeten jullie gewoon nog naar school/werken?


9 opmerkingen:

  1. Mooie outfit!
    Ik heb geen herfstvakantie jammer genoeg, het nadeel van mijn hogeschool :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk outfitje! En bij het zien van die loafertjes ga ik toch maar eens een bezoekje brengen aan de Schoenenreus!

    X Anne
    http://styledmonkey.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah die leopard loafers zijn cuuute!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie outfit, vooral die zwarte tas! Ik ben gewoon gek op zwart, het kan altijd. en je kan het combineren met mooie opvallende kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke look, love the loafers!

    Love Lian - FashionHoax.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh en bedankt voor je lieve compliment over mijn nieuwe blog :D

    BeantwoordenVerwijderen