dinsdag 2 oktober 2012

OOTD || GREEN VELVET


Afgelopen zondag ben ik met een vriendin lekker wezen shoppen in Rotterdam! De eerste stop was bij de Primark, waar we samen met honderd anderen wachtten tot de winkel open ging. Wat een gekkenhuis, het was zo ontzettend druk! Gelukkig heb ik wel wat leuke spulletjes kunnen vinden. Na een uur zijn we doorgereisd naar Rotterdam Centraal waar we de rest van de dag hebben doorgebracht. Daar heb ik onder andere de wedges (H&M, €25) die ik in deze post draag gekocht. Ik twijfelde of ik ze niet in het zwart moest nemen, maar groen is toch wat aparter. Ben ook nog steeds blij dat ik voor deze ben gegaan! Ook draag ik een nieuw vest (€15) dat uit een random winkeltje komt waar ik me de naam niet meer van herinner. De rest van mijn aankopen laat ik ook zeker nog zien in een andere post, so check back in a few days!
Wedges - H&M
Skinny - H&M
Vest - Random winkeltje
Cross necklace - www.fashionology.nl
Cuff - eBay
Nagellak - Gosh ''Miss Minty''

9 opmerkingen:

  1. Dat vest is vet leuk, lekker comfy ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Zwart blijft toch prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie schoenen, vind het een prachtige herfst kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke outfit!
    Maak jij al kans op 3 mini color club lakjes en 1 Seche vite topcoat ? http://www.beautybloglaura.com/2012/10/beautybloglaura-1-jaar-winactie.html xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schoenen zijn niet mijn ding, al zie je er heel mooi uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke schoenen zeg!! Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi !!
    I liked your blog.
    I'm following. Follow me http:// heels-fiction.blogspot.com.es
    XOXOXO

    BeantwoordenVerwijderen