zaterdag 6 oktober 2012

OOTD || COMFY & CASUAL

Gisteren besloot ik mijn Eastpak weer eens uit de kast te trekken, want die had ik namelijk al zo lang niet meer gedragen! En dat terwijl ik 'm eigenlijk wel heel erg leuk vind. Omdat het de hele dag hard zou gaan waaien en regenen besloot ik te gaan voor een comfortabele outfit. Mijn nieuwe vest van de Primark (tien euro) vond ik perfect hiervoor, die zit namelijk echt goddelijk en is heerlijk zacht aan de binnenkant. Verder draag ik een zwarte skinny, een wit shirt en een nepleren jasje van de H&M en mijn witte converses.


Wat vinden jullie? Hebben jullie ook altijd de neiging om wanneer het slecht weer is lekker weg te kunnen kruipen in een warme trui?

4 opmerkingen:

  1. Ziet er comfy uit, en ik ben dol op witte all stars <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk dat je broek niet helemaal lang is, maakt het net even anders:)

    BeantwoordenVerwijderen