woensdag 24 oktober 2012

OOTD || Chique en Simpel

 
Vandaag had ik een beetje moeite met het kiezen van een outfit. Voordat ik tevreden was, heb ik eerst mijn halve kledingkast aan gehad op ontelbaar verschillende manieren. Toen ik mezelf in deze outfit in de spiegel zag, was ik weer helemaal zen. Ik had gewoon zin in zwart en simpel! Ik draag mijn nieuwe witte bloesje van de kringloopwinkel. Ik vind hem zo gaaf met die plooien aan de voorkant! Verder heb ik mijn zwarte colbertje van de H&M aan en mijn leather-look broek van de Zara. De jazz-schoentjes draag ik niet heel vaak, maar pak ik zo af en toe weer eens uit de kast. Deze zijn ook van de H&M.

Verder ben ik de afgelopen dagen constant aan het scrapbooken geweest. Zie hierboven het resultaat en een kleine indruk van hoe het fotoboek er aan de binnenkant uitziet. Ik ben er best een beetje trots op, maar er zitten ook heel wat uurtjes in! Het boek is voor een vriendinnetje dat vrijdag haar 21-diner geeft. Als er bij ons in de vriendinnengroep iemand 21 jaar wordt, krijgt degene een fotoboek met dingen die we samen hebben meegemaakt. Iedereen maakt er eentje en dit keer was ik aan de beurt. Ik vond het heel leuk om eraan te knutselen, maar wat was het een werk! Ik ben blij dat hij eindelijk af is zodat ik me ook nog goed kan richten op de tentamens die steeds dichterbij komen.

Wat vinden jullie van de outfit? En scrapbooken jullie ook wel eens?




12 opmerkingen:

  1. Prachtige outfit! Zeker heel erg chique staat heel erg mooi!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit! Ik heb een tijdje gescrapbookt maar ik ben overgestapt naar een notebook/dummy! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind jou stijl echt leuk, ik heb helaas niet echt het figuur voor zulke kleding. Leuk trouwens dat boek! Ik moet dat ook maar eens gaan doen, ik heb heel veel foto's op camera's staan en die moet ik echt maar een keer in boeken gaan plakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, supermooie blouse! Ik moet echt weer eens naar een kringloopwinkel, ik vind vintage kleding zo leuk! Ik vind je stijl echt super.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw echt prachtig! Dit vind ik een van je mooiste outfits Dapdoggydog X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk die outfit, en dat scrapboek wauw!
    Ik heb een hele tijd terug ook vaak 'gescrappboekt'(?) maar dan op de computer ipv op papier. Heb trouwens toevallig ook een scrapbookpage uit 2009 waar je zusje in voor komt haha.

    BeantwoordenVerwijderen