woensdag 10 oktober 2012

MUZIEK || Tori Kelly


Toen ik haar voor het eerst hoorde, was ik blown away. Hallelujah, WAT EEN STEM! Jullie zijn vast benieuwd over wie ik het heb... Het is niemand minder dan Tori Kelly. Tori is de laatste jaren uitgegroeid tot één van de grootste artiesten op YouTube. Ze zingt al zolang ze zich kan herinneren en deed op haar elfde al mee aan America's Most Talented Kid. En als je denkt dat dit door haar leeftijd nog niet zo veel voorstelde, dan heb je het flink mis! Click play and see for yourself...

Pretty amazing, huh?
Inmiddels is Tori 19 jaar en heeft ze al enorm veel bereikt. Zo zijn haar video's meer dan 21 miljoen keer bekeken en heeft ze haar eigen album (dat ik overigens gekocht heb op iTunes, en dat zegt wel wat aangezien ik bijna nooit legaal muziek koop). Ze speelt ook nog eens perfect gitaar en wat betreft haar uiterlijk zit het haar ook goed mee! En dat maakt het natuurlijk nog leuker om te zien/horen. :)

Thinkin Bout You
Dit is het eerste filmpje dat ik van Tori Kelly heb gezien. Wat een te gekke cover! Vooral met het beatboxende meisje, geweldig!

Stop this Train

Bring me Home

Best Thing I Never Had

Dear No One

Begrijpen jullie nu een beetje waarom ik zo gek op Tori ben? Ik ken maar weinig artiesten die zo'n goede stem hebben. Ze kan superhoog, maar ook laag en doet ge-wel-di-ge riffs. Om kippenvel van te krijgen! Ik heb al een aantal vriendinnen van me aan weten te steken met het Tori Kelly virus, hopelijk heb ik hetzelfde bij jullie kunnen doen. :) Bezoek zeker even haar kanaal en laat me weten wat je van Tori vindt in de comments!





3 opmerkingen:

  1. wauw ik vind haar echt goed! waarom kende ik haar nog niet ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind haar ook goed! Wat een leuk blog hebben jullie, en echt leuk dat jullie zusjes zijn:P ik volg!

    BeantwoordenVerwijderen