dinsdag 9 oktober 2012

Kiekjes #8

Goedemorgen ladies! Vandaag Kiekjes #8 alweer. Dit artikel staat vol met persoonlijke foto's die ik de afgelopen weken heb gemaakt met m'n iPhone. Alle foto's zijn bewerkt met Instagram. Kijk je mee?
Voor het eerst droeg ik mijn paarskleurige lipstick van Flormar die ik op vakantie in Barcelona kocht. Ik vind de kleur erg mooi, maar ook wel heftig! Ik ben er nog niet mee naar buiten geweest, want ik had op dat moment niet echt een outfit aan die erbij paste. Ik denk dat als ik binnenkort een simpele zwarte outfit draag, dat ik het wel durf.
Op m'n 21-diner serveerde ik crunchy chocoladestukken. Die zie je hier in de maak. De ingredienten zijn super simpel: chocola en cornflakes. Jammieeee!
Dit armbandje heb ik gekocht in Barcelona en ik draag hem geregeld. En dat voor maar één euro!
Na Bikram Yoga even een litertje coconut water naar binnen werken. Met gemak hoor, ik heb na de les altijd zo veel dorst!
Irene en ik gingen dansen in Nijmegen. Als je benieuwd bent naar m'n outfit kun je hier klikken.
Al in geen tijden had ik zulke hoge hakken aan gehad! Deze outfit droeg ik naar het 21-diner van een vriendinnetje.
Ra-ra wat is dit? Haha, ik ben benieuwd of jullie het zien. Misschien helpt het als ik zeg dat de foto is gemaakt met mijn macro lens voor mijn iPhone (waar ik een tijdje terug over schreef). Ik heb nog meer foto's voor jullie, dus klik verder als je benieuwd bent :)


Het was een baby-klavertje vier! Wel gaaf hè dat je die haartjes zo goed kan zien. Een paar maanden geleden heb ik ze geplant en er blijven nog steeds nieuwe klavertjes vier uitkomen.
Op en zonnige zondag pakte ik m'n skates weer uit de garage.
Ik heb in totaal 1,5 uur geskate want ik maakte een veel te groot rondje haha! Ik had het skaten een beetje onderschat, want op een gegeven moment gingen m'n enkels toch wel pijn doen. Ik ging door allemaal schattige kleine boeren dorpjes heen en moest wel doorgaan om weer thuis te komen. Het zonnetje heeft me daarbij wel geholpen!
In het dorp waar mijn ouders wonen was het kermis. Met twee vriendinnen ben ik er even over heen gelopen. In deze attractie zijn we geweest, de Jumper! Ik werd helemaal wild toen ik hem zag en MOEST erin. Hij was heel leuk, maar het ritje duurde wat mij betreft veel te kort.
Op de kermis hoor je een vieze vette oliebol te eten, toch?
 De laatste tijd heb ik mijn haar steeds vaker zo zitten.
Ik ben een paar weken terug begonnen aan de minor Inleiding in de toegepaste psychologie. Ik krijg college samen met een klas van ongeveer 25 man. Tijdens een van de eerste lessen deden we een grappige oefening. We kregen allemaal post-its en moesten zoveel mogelijk over iedereen uit de klas opschrijven. Je kent elkaar nog helemaal niet goed, maar je hebt natuurlijk altijd wel een eerste indruk en stiekem ook vast wat vooroordelen. Die mocht je allemaal opschrijven en op elkaars tafel gaan plakken. Grappig om te lezen wat anderen van je denken. Natuurlijk blijven de dingen die je opschrijft nog vooral positief omdat je elkaar nog niet zo goed kent.
Ik was met vriendinnen in het Groninger museum. Daar was een mode expositie waar je allemaal mooie jurken kon bekijken. Ze waren gemaakt van aparte materialen en deze rode vond ik het mooiste.
Deze vond ik zo erg op het glitterjurkje lijken dat Ariel aan heeft in de tekenfilm De Kleine Zeemeermin ;)
Veganistische chocolademoes gemaakt!
Met vriendinnetjes stappen. Deze foto van Rianne en mij vond ik zo schattig! Het thema was 'Brak in je soldatenpak' dus vandaar de groene vegen op m'n wangen.
En toen waren ineens al mijn witte handdoeken en washandjes baby roze! Ik had er per ongeluk een rode broek bij gedaan haha! Je ziet het roze niet heel goed op de foto, maar ik vind het stiekem leuker dan wit.
 De cake die we aten op mijn verjaardagsfeestje afgelopen vrijdag.
Eindelijk droeg ik dan mijn nieuwe spijkerjasje van de kringloopwinkel! Zie hier de complete outftit.
Met vriendinnetje en huisgenootje Marthe thee leuten en tv kijken.
De knopen en mijn horloge matchen :)
Toen ik rond etenstijd naar buiten stapte, zag ik ineens deze prachige lucht. En dat zomaar in mijn straat in Utrecht!

En dat was hem alweer voor deze keer. Let me know wat jullie van de foto's vinden!


19 opmerkingen:

  1. Heerlijk om te zien! DIe hartjestaart ziet er echt te yum uit :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kleur lippenstift in foto 1 staat echt super!:) X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw die lippenstift is echt super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige eerste foto!!! Leuk die mode expositie:) Ziet er gaaf uit

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Ja, ik vond het ook heel leuk om een keer behalve schilderijen en kunstwerken ook mode te zien :)

      Verwijderen
  5. love the jacket and the heels! cute!

    http://www.ecemakar.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk daffie! Als ik die mooie foto van Utrecht zie krijg ik heimwee haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aaaaaag San! Volgende week skype-date met z'n allen :)

      Verwijderen
  7. wat een leuke armband! in nijmegen was er laatst ook kermis!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat 'n mooie foto's! Je doet dezelfde opleiding als mij lees ik, leuk! :D x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! En wat toevallig! Doe je ook pedagogiek? Of toegepaste psychologie?

      Verwijderen
  9. Wil je een keer laten zien hoe je je haren zo doet ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb al een filmpje opgenomen van hoe ik mijn haar zo doe! We hebben alleen nog geen goed programma om HD filmpjes te monteren, die zijn allemaal heel duur.. Misschien binnenkort :)

      Verwijderen
  10. The fushia lipstick looks unbelievable on you! :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw die lippenstift!
    geweldig hou ik van
    mooie fotos allemaal

    New outfitpost - autumn rocks
    www.mirfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooi je haar zo gevlochten!
    simpel maar wel wat anders! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What great pictures! Absolutely loving all these snapshots, and that first picture. Perfect lipstick! And you are gorgeous, girl!
    xo TJ

    BeantwoordenVerwijderen