vrijdag 26 oktober 2012

Kiekjes #10

Tot aan vandaag was Daphne de enige van ons tweeën die 'Kiekjes' maakte, maar daar gaat verandering in komen: ik heb namelijk vorige week een iPhone gekocht. Ik heb al aardig wat leuke foto's erop staan die het volgens mij wel waard zijn om met jullie te delen. Kijken jullie mee naar mijn afgelopen week?

Omdat ik vakantie had ging ik een dag koken voor mijn ouders en mijzelf. Daar had ik immers alle tijd voor! Eerst even boodschappen doen

We begonnen met mosterdsoep en vervolgens aten we deze salade. Super lekker was hij! Er zit verse spinazie, erwtjes, cherrytomaatjes, olijven, komkommer, pesto en yoghurt mayonaise in.
 
 Heleu!

Maroon 5 komt weer naar Nederland! Ik heb ze vorig jaar al gezien in Amsterdam, maar twijfel of ik dit keer weer moet gaan. Het nieuwe album vind ik namelijk niet geweldig.
 
Een army jacket, ik wil er al zo lang eentje! Bovenstaande kwam ik tegen op www.newlook.com , voor 35 pond. Wat zeggen jullie: moet ik 'm doen?

 Simpel maar heerlijk: tomaat met feta.

De laatste hand leggen aan mijn tekening! Ik vind 'm nog vrij goed gelukt voor mijn doen, normaal ben ik echt een ramp in dit vak. Ik heb een vrouw geverfd die tegen haar ouderdom strijdt. Dit doet ze onder andere door botox in te laten spuiten

 We hadden vakantie en dus ging ik met twee vriendinnen stappen in Nijmegen. Super gezellig!

 Dit at ik op de basisschool wel eens, heb het nu herontdenkt! Het is heel simpel: brood met kaas uit de magnetron. 


Samen met een vriendin koken! Dit was zooo lekker: pasta met pesto, tonijn, tomaat en paprika.

 En als snacks daarna Dorito's en Côte d'Or. Yummy!

Mijn vakantieweek is zeer geslaagd, ik heb lekker veel leuke dingen kunnen doen! Ook heb ik zo af en toe geleerd, aangezien ik volgende week al examenweek heb. Ach, dat hoort er ook bij hè.

Alvast een heel fijn weekend toegewenst!

9 opmerkingen:

  1. Jouw vakantieweek was zéker geslaagd als ik dit zo zie :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik doe mijn broodje met kaas altijd even in de oven maar nu ga ik de magnetron ook maar eens effekes proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die spinazie salade ziet er echt lekker uit!

    En als je zo'm army jack wilt kan je het beste kijken bij vintage winkels zoals Zipper en Episode, daar kan je ze vinden voor 20/25 euro ;)



    http://style-chameleon.blogspot.com/

    NELLY SHOES BIRTHDAY GIVEAWAY!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goede tip! Ben er al een paar keer geweest in het verleden, jammer dat ik er zo ver voor moet reizen :(

      Verwijderen
  4. Oh wauw, hele mooie tekening/schildering! En al het eten ziet er heerlijk uit. X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De salade lijkt mij superlekker, jam! Aah de army jacket is heel mooi :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Brood met kaas uit de magnetron is zo lekker! Met ui ken ik het niet, maar zal vast ook lekker zijn. Ik eet het meestal met komkommer.

    BeantwoordenVerwijderen