zondag 7 oktober 2012

IT'S MY PARTY

Jawel, afgelopen vrijdag vierde ik onder het mom van 'je wordt maar één keer 21' wederom mijn 21e verjaardag. Dit keer had ik gekookt voor een paar vriendinnen die ik ken van de middelbare school. Een aantal van hen zie ik nog regelmatig in Utrecht, maar niet iedereen is daar gaan studeren. Dat maakt het soms wat lastiger om met z'n allen iets leuks te gaan doen. Ik had geluk, want iedereen kon aanwezig zijn! Sinds een paar maanden was de hele groep meiden weer bij elkaar, net als vroeger :) We begonnen de avond met een stukje chocoladecake (in hartjesvorm, zie je het?) met roze glazuur en gekleurde spikkels.
Met het diner aten we heel simpel spaghetti met tomatensaus. Voor erbij had ik een salade gemaakt van veldsla, stukjes geitenkaas en frambozen, aangemaakt met een beetje olijfolie en balsamicoazijn. Ik proefde deze salade vorige week voor het eerst bij een vriendinnetje en ik was zo verrast door deze lekkere combinatie! Heerlijk, echt een aanrader.
Het is tijd om mijn saaie zwarte iPhone op te pimpen, want ik kreeg van mijn vriendinnen deze supercoole neon roze iPhone sticker! Ik wacht nog heel even met het opplakken ervan, want ik wil eerst een doorzichtige bumper/cover kopen. Ik heb nu alleen een zwarte iPhone cover met galaxy-print, maar dan zie je zo weinig van het roze. De kleur moet wel goed te zien zijn natuurlijk ;)
Ook kreeg ik deze matchende neon roze Tweezerman. Die had ik al heel lang op mijn verlanglijstje staan. No more excuses voor wilde wenkbrauwen!

Ik heb een hele gezellige avond gehad. Als vanouds hebben we lekker gegeten en bijgekletst. Nu is het nog even nagenieten, maar ik kan jullie beloven dat het vanaf nu uit is met de feestjes. Ik heb mijn verjaardag nog nooit zo goed gevierd als dit jaar. Je 21e verjaardag kan je natuurlijk ook niet overslaan ;) Als je het leuk vindt, kan je hier klikken om te zien wat ik serveerde tijdens mijn 21-diner voor mijn vriendinnen uit Utrecht. En klik hier als je benieuwd bent naar wat ik die dag droeg.

 
 

19 opmerkingen:

  1. Oooh, tweezermans zijn zoo fijn! En al dat eten, mm. Gefeliciteerd met je verjaardag, maak er nog een leuke/lekkere dag van1

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel!! Het feest is nu alleen echt voorbij dus vandaag heb ik een gewone (gelukkig wel zonnige!) zondag ;)

      Verwijderen
  2. Omg die taart ziet er echt goddelijk uit!



    http://style-chameleon.blogspot.com/

    Will you please vote for me in the Esprit Style Battle?
    See my blog for the link.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik kan ook niet meer zonder mijn tweezerman !
    en die salade ga ik zeker proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je weer met je middelbareschool vriendinnen kon afspreken! Nog gefelicitaart ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely pictures :) And such a great blog:)

    kisses form Poland!

    http://voguerka.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er heerlijk uit die salade.
    En erg leuke cadeau`s.

    XO Arezu

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die hartjestaart! Leukkkk!
    En die Color Switch is tof :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die hartcake ziet er echt zo prachtig en overheerlijk uit! Nog gefeliciteerd met je verjaardag! En dat neon roze hoesje en de tweezerman matchen perfect bij elkaar hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog gefeliciteerd met je verjaardag, het ziet er allemaal heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Such good pictures! Would you like to follow each other? Just let me know!

    mypinkhotpants.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er super lekker uit die taart daarom bij deze nog: Gefelicitaaaaart :-) Ik volg jullie nu, volgen jullie terug? Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, ziet er super lekker uit!Vinden jullie het leuk om elkaar te volgen?X

    http://jewelsbyjuul.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wauw, geweldig! Die koek ziet er echt heerlijk uit, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er heel leuk uit allemaal, als een leuke verjaardag! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oee, leuk meid. Hartstikke gezellig!! :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. GEFELICITEERD!
    Ik heb ook de neon pink sticker, is echt super!! ;-)


    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com/2012/10/nsmbl-x-ecco-event.html

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh god, die taart! Sowieso dat ik die een keer ga maken :D

    BeantwoordenVerwijderen