zondag 21 oktober 2012

Food || Eetdagboek #4

Dit is wat ik at op een rustig dagje bij mijn ouders. Ik vind het zelf altijd heel leuk om te zien wat anderen eten en daar haal ik dan vaak inspiratie uit voor mijn eigen maaltijden.
Ik begin de dag altijd met een fruitbakje en deze dag was dat er eentje met banaan en sinaasappel. Als lunch at ik twee bruine boterhammen met een gebakken eitje met lekker veel peper en ketchup. De combinatie van de peper en ketchup vind ik zo lekker! Bij het avondeten aten we mama´s aardappeltjes met rozemarijn uit de oven. Het is gezonder dan frituren of bakken en sinds kort laat mama ook de schil van de aardappel eromheen zitten; dus nog meer goede voedingsstoffen en een lekkere bite. De tomatensalade had ik nog nooit met pesto en bosui gegeten, dat was een experimentje, maar het geheel van smaken vond ik erg lekker. Deze is zeker voor herhaling vatbaar.

Zit er iets bij wat je zelf ook maakt of graag zou willen maken?



9 opmerkingen:

  1. Alles ziet er zo lekker uit! De salade lijkt mij lekker :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er lekker uit. En die aardappeltjes... Wauw! :)

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die aardappeltjes zien er verrukkelijk uit! Ook het gebakken eitje trouwens, alleen ketchup lust ik niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aardappels maak ik zelf ook vaak, leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er weer zalig uit Daphond! x H

    BeantwoordenVerwijderen
  6. (ja ik heb ontdekt hoe ik kan commenten :p)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahh die aardappels zien er heerlik uit!

    xo Sarah, at The Indie Fox

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oeh jammie! Vooral die aardappeltjes met rozemarijn!

    BeantwoordenVerwijderen