woensdag 3 oktober 2012

FOOD || Eetdagboek #3

Ik dronk een veggie juice voordat ik naar Bikram Yoga ging. Ik gebruik altijd gewoon wat ik in huis heb en deze keer ging er het volgende in: wortels, bloemkool, spruitjes en een stuk peer.
Toen ik terug kwam van het sporten at ik een banaan en wat druiven.
Tussen de middag belegde ik een stuk naanbrood. Hij kwam hier net uit de oven hmmm! Ik smeerde er een laagje mosterd over, toen een laagje spinazie, plakjes tomaat, een zachtgekookt eitje, wat kappertjes en zout en peper.
's Avonds at ik bloemkool curry met Griekse yoghurt. Over de yoghurt heb ik wat gebakken komijnzaad gestrooid. Normaal zou ik hier een eitje bij eten, maar daar had ik er in de middag al een op. Zonder eitje smaakte het ook prima!
 
 

8 opmerkingen:

  1. Leuke post! Dit ziet er best lekker en gezond uit. Ik maak ook altijd een smoothie met wat ik maar kan vinden in huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hongerrrr. hihi! Ziet er echt heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het ziet er allemaal zo lekker uit! nu heb ik nog meer honger haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker en gezond! Vooral huisgemaakte sapjes vind ik heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hmmmm bloemkool curry lijkt me heerlijk
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is ook heerlijk! Binnenkort komt er een recept van online :)

      Verwijderen
  6. Ziet er allemaal super lekker uit!

    Maak jij al kans op 3 mini color club lakjes en een Seche vite topcoat?
    http://www.beautybloglaura.com/2012/10/beautybloglaura-1-jaar-winactie.html

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat goed zoveel groente!
    en lekker gevarieerd !

    BeantwoordenVerwijderen