zondag 28 oktober 2012

FAVORIETE MUZIEK OP HET MOMENT

 
De eerste keer dat ik Locked out of Heaven hoorde op SLAMFM was ik verkocht. Echt een superlekker nummer! Doet me een beetje denken aan Michael Jackson.




Ik was een vlog van BritpopPrincess aan het kijken en dit nummer werd gedraaid op de radio toen ze in de auto zat. Uit de comments las ik af dat het Angel met Wonderful is. Ik was op slag verslaafd! Vooral het stuk vanaf 1:15 vind ik vet, dat is echt zo'n stukje waarop iedereen helemaal LOS gaat!

 
En als laatst een nummer van Macklemore. Ik ken Macklemore pas sinds twee van mijn vriendinnen naar een concert van hem gingen. Ze kenden hem zelf ook nog niet zo goed, maar waren na afloop heeelemaal enthousiast. Toen moest ik zelf ook wel wat nummertjes gaan luisteren natuurlijk :) Ze raadden me Same Love aan: een nummer dat hij geschreven heeft voor/over zijn oom die homo is. Luister vooral naar de tekst, die is namelijk zo ontzettend mooi geschreven! Oh, en de video is ook SUPERmooi.

Wat vinden jullie van deze drie nummers? Gaan het ook favorieten van jullie worden? En wat is jullie favoriete nummer op het moment?


8 opmerkingen:

  1. Waauuww, i love macklemore en bruno mars!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kende de nummers alledrie nog niet (shameshame), maar ik vind ze wel erg leuk! Normaal luister ik wel ander soort muziek, maar hier is ook niets mis mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat eerste nummer is echt favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het eerste liedje heb ik weleens gehoord en vind ik erg leuk en het tweede liedje heb ik eigenlijk nog nooit van gehoord maar klinkt lekker. Echt mijn muziek dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke muziek, dit is wel zo'n beetje mijn smaak (:
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. You have a great blog... fun! Would love it if you stopped by mine. If you follow let me know an di'l follow back! xoxo

    www.fashionmavenmommy.com

    BeantwoordenVerwijderen