zaterdag 20 oktober 2012

Favoriete iPhone cases van Society6.com

Sinds een paar dagen heb ik dan ook ein-de-lijk een echte iPhone! Ik was mijn oude Nokia koelkast echt helemaal zat en besloot ook maar aan de smartphone te gaan. Eerst vond ik het veel te duur, maar nu ik de telefoon in m'n bezit heb is het 't helemaal waard!
Een nieuwe iPhone betekent natuurlijk ook: nieuwe hoesjes! Ik ben meteen het internet af gaan struinen en kwam toen een site tegen waar ze hele gave hoesjes verkopen: Society 6. Ze zijn wel wat duurder dan op eBay, 35 dollar, maar dan heb je ook wel een hoesje met een mooi ontwerp. Ik heb mijn favorieten verzameld en die laat ik in deze post aan jullie zien! Kijken jullie mee?

1 ^ 2
3 ^ 4
5 ^ 6
7 ^ 8

9 ^ 10
11 ^ 12
Hebben jullie ook een hoesje met een speciaal ontwerp om je telefoon? Zo ja, waar halen jullie die vandaan?

10 opmerkingen:

  1. Dan baal ik effe hard dat ik geen iPhone heb. :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De vier laatste vind ik wel heel mooi! Ik heb niet echt een speciaal hoesje voor mijn iPhone, ik heb er 3, 1 normale witte, een witte met een soort stofje en een figuurtje erin en een zwart/blauwe barok. De middelste heb ik er eigenlijk altijd omheen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aah ik wil ook zo graag ooit een iphone! En deze hoesjes zijn wel helemaal super zeg. Vooral die met al die felle kleurtjes door elkaar zijn heel leuk. En het rendier voor kerst ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah wauw die zijn echt heel leuk, nu baal ik wel n beetje dat ik geen iPhone heb!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind die tweede en die vierde heel mooi.
    Oh had ik maar een iphone joh, al die hoesjes op Ebay zijn ook zó leuk: in de vorm van chocola, een gameboy of een cassettebandje. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, die zijn allemaal erg leuk! Ik heb zelf de iPhone 3GS, daar zijn helaas minder leuke hoesjes voor als voor de 4(S).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Cool cases! :) Following you on GFC and Bloglovin! It would be great if you can check my blog:)

    Kisses, Lucy!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gaaf merk!! Ik heb er nu twee gekocht in New York, maar anders vind ik het nog wel lastig om echt een leuk hoesje te vinden. Dit is in ieder geval een tof merk

    BeantwoordenVerwijderen