maandag 8 oktober 2012

AMAZING YOUTUBERS || CLOTHESENCOUNTERS

Vandaag in Amazing YouTubers: clothesencounters! Dit kanaal werd in 2010 opgericht door Sarah en Jenn, maar toen Jenn negen maanden terug ging verhuizen heeft zij het YouTuben op zich genomen. Wat ik nou zo geweldig aan clothesencounters vind? Pfff... Where to begin? Jenn heeft ten eerste een hele leuke en eigen stijl. Ze draagt wat zij wil en wat zij mooi vindt en dat vind ik zo leuk aan haar! Ze is alternatief en ziet er soms wat grungy uit, maar andere keren kan ze er weer heel lieflijk en meisjesachtig uitzien. Naast haar goede stijl is Jenn ook nog eens een superleuke meid, ze komt heel oprecht en lief over. En dat maakt de video's natuurlijk extra leuk om te zien! Als laatst is ze echt een kei in filmen (of nouja, haar cameraman) en editen. En de muziek die ze achter haar filmpjes plaatst is altijd chill. Kortom: ik hou van clothesencounters! Kijken jullie mee naar wat screenshots?










 
Kenden jullie clothesencounters al? Zo niet, wat is jullie eerste indruk van Jenn?
 
 
 

9 opmerkingen:

  1. Wauw, klinkt supervet! Ik ga haar kanaal zeker eens checken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nice! Kende haar nog niet, maar wat een gave looks!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik kende deze Youtuber nog niet. Ik ga zo eens even wat filmpjes van haar bekijken. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kende haar nog niet, maar leuk! Ik ben benieuwd naar haar filmpjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello! I like your blog, im following you now on GFc and Bloglovin, if you like my blog, follow me back please!

    And if you have facebook page or Twitter, we can follow each other if you like it! XoXo

    www.shoesandbasics.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb nog nooit eerder van ze gehoord, maar vind haar echt super so far! She looks stunning. X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke dat jullie je blog samen doen! Ik ken deze youtuber ook niet, ik kijk altijd graag naar Nigahiga, you really should see him. Funny!

    Sanne
    Confessions of a blonde

    BeantwoordenVerwijderen