donderdag 20 september 2012

REVIEW || NYX Lipsticks en Creamblush


Toen de 50 euro voor het meehelpen bij de verkiezingen op mijn rekening gestort was, vond ik dat ik wel wat spulletjes online mocht bestellen. Ik wilde graag wat felle lipkleurtjes, want ik ben de laatste tijd helemaal into bright lips! Helaas heb ik niet zo veel felle lipsticks en daarmee praatte ik het goed om er wat te bestellen op www.boozyshop.nl. Het was lastig om een beslissing te maken, want er waren zoooveel mooie merken en kleuren om uit te kiezen! Maar het is me gelukt. :) Ik heb twee NYX lipsticks besteld in de kleuren Miracle en Tea Rose. Ook heb ik een cream blush van NYX gekocht in de kleur Glow. Kijk mee voor een review van deze producten!



Dit zijn de lipsticks. Miracle is een rood/oranje kleur, een beetje koraalachtig. Hij heeft een hele subtiele glitter tot zich en alhoewel ik echt niet van shimmer houd in lipsticks, vind ik het nu niet storend. Tea Rose is een fletse roze kleur en eigenlijk ook een mooie nudetint. Deze heeft geen shimmer en is dus opaque.
Swatches! Miracle, Tea Rose en cream blush in Glow. Wat een pigmentatie he!
Miracle



Tea Rose
En dit is de creamblush in Glow! Het was lastig om niet alle kleuren van dit product te bestellen want ze zagen er allemaal prachtig uit. Maar toch ben ik maar begonnen met eentje, om te kijken of hij bevalt. :)


De cream blush in Glow
Er wordt altijd enorm veel geraved over NYX producten, maar had er zelf nog nooit iets van geprobeerd. En wat ben ik blij dat ik daar nu verandering in gebracht heb! Want wat zijn dit fijne producten. De lipsticks smeren goed, de pigmentatie is top en ze blijven goed op hun plek zitten. Ook met de cream blush ben ik tevreden, onder andere omdat hij zo goed te blenden is! Kortom, ik ben helemaal happy met mijn spulletjes :)

Hebben jullie producten van NYX? Hebben jullie nog aanraders?

13 opmerkingen:

  1. Wauw, ze staan je fantastisch! En zo'n mooie huid dat je heb -jaloers :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat staan ze je mooi! En wat hebben jullie een mooie blog, ik volg jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is een super goede review! Thanks :D
    Mooie kleuren lippenstift!

    xoxo
    http://www.its-dash.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleuren zeg! Ik heb nog nooit iets van NYX geprobeerd

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great post! Leuke blog heb jullie! Ik volg jullie nu. Hoop dat jullie mij ook terug volgen... Xx

    http://www.itchyedgy.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ze zijn echt super! Heel mooi! Mooie kleurtjes :D

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie lichte kleuren zijn het :) Je hebt een leuke blog, ik volg je hoor! Kom je ook eens bij mij kijken? Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh wauw, echt super mooie kleuren!
    vind jou trouwens echt heel mooi!

    New outfit post ; full of spikes
    www.mirfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige foto's
    ik hou ook van de cream blushes
    verder het witte jumbo eye pencil (milk)
    als oogschaduwbasis :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Miracle is echt een mooie kleur! Ik vind zelf de soft matte lip creams ook super fijn van NYX:)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, wat een mooie blusher!
    ps; Wat heb je een mooie kleur ogen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kleuren zeg! Vind miracle echt supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen