woensdag 19 september 2012

OOTN || Skull top

Deze outfit droeg ik afgelopen zaterdagavond toen ik met Irene ging stappen. De top heb ik al een tijd terug bij de kringloopwinkel gekocht. Ik heb de hals wat ingeknipt zodat hij soms een beetje off-shoulder hangt. De broek hebben jullie ook al een keer voorbij kunnen zien komen in deze outfit. Ik ben er heel erg blij mee en draag hem dan ook geregeld! Ik twijfelde eerst of ik de skull top wel moest combineren met deze broek, omdat de broek een opvallend print heeft en de top ook best opvalt. Maar toen ik het aanhad, vond ik de combi juist wel wat hebben. Wat vinden jullie? Het was in ieder geval een comfortabele outfit waarin ik me lekker voelde en de hele avond in heb gedanst.


Skull top - Kringloopwinkel
Broek - New Look
Schoenen - Vans
Horloge - Komono
Lippaint - Etos

14 opmerkingen:

  1. Ik heb een lippaint van de Etos op. Ik ben er erg tevreden over! Hier kun je m'n review lezen: http://zusjesinparadijs.blogspot.nl/2012/06/beauty-lippaint-etos.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. echt een geweldige outfit! ik wil dat shirt ook! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's!
    Liefs, Maruschka
    www.womanexclusive.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je broek erg leuk, ,
    zelf niet zo dol op skulls

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het helemaal matchen. Super. Die broek wil ik ook nog erg graag aanschaffen, opvallend maar toch dat vervaagde.. ik hou sowieso van AL jullie outfits <3

    BeantwoordenVerwijderen