zaterdag 29 september 2012

OOTN || Roaring Twenties







Het liefste draag ik m'n Vans, maar gisteravond droeg ik de torenhoge blokhakken van Irene. Misschien is dit een outfit die jullie niet van me hadden verwacht, maar ook ik hou van high heels en jurkjes! Ik droeg dit gisteren op het 21-diner van een vriendin van me. Het thema was 'Roaring Twenties' dus we moesten chique en zwart gekleed.
De hakken waren overigens een tikkie hoog haha! Ik heb er gelukkig maar kleine stukjes op hoeven lopen. Wel vind ik ze prachtig! Wat vinden jullie?

Een heel fijn weekend allemaal!

Jasje - H&M
Jurkje - Primark
Hakken - Primark
Celebrity cross bracelet - Serenity Designs
Lippaint - Etos




8 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een mooi jurkje! En torenhoge hakken, hihi. Ik zou er nooit op kunnen lopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof jurkje zeg! Je haar zit ook leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi jurkje en jouw kapsel is dropdeadgorgeous! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ook dit staat je goed! :)
    leuk voor een keer, hakken :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! En ja, voor feestjes vind ik hakken zeker leuk :)

      Verwijderen
  5. wauwh staa je heel mooi, je kan het jurkje echt hebben meid


    xxx

    www.sistersandsisters.com

    BeantwoordenVerwijderen