zaterdag 15 september 2012

OOTD || Smeerboel

Afgelopen weekend was ik op Smeerboel. Dat is een festival in Utrecht waar onder andere techno, dubstep en hiphop wordt gespeeld. Bij deze een paar sfeerfoto's en foto's van mijn outfit die dag. Het was heerlijk weer dus een zomers outfitje en een grote zonnebril waren zeker gepast! Ik was een aantal dagen voor Smeerboel flink ziek geweest, dus ik was blij dat ik mezelf deze dag een stuk beter voelde. Hierboven zie je wat ik aan had. Ik droeg een high-waisted spijkershortje van de kringloopwinkel. Het was origineel een lange broek en die heb ik zelf afgeknipt. Hij zit echt als gegoten! Mijn favoriete shortje van dit moment. Ik had een luchtig topje met panterprint van de H&M aan. Hieronder draag ik een neon roze soort-van-bikini-topje. De bandjes hiervan zaten op ongeveer dezelfde plek als die van de top, maar heel af en toe zag je een lijntje neon roze. Dat vond ik wel een leuk effect hebben. Op m'n neus draag ik een zonnebril van de Bijenkorf. Hij is lekker groot en het montuur heeft een subtiel panterprintje en een beetje een cat-eye. Verder droeg ik m'n Komono horloge en m'n nieuwe vans, all black! En zoals je kan zien, draag ik mijn rode lippaint van de Etos. Ben er nog steeds heel tevreden over en hij is helaas al bijna op..
Smeerboel heet niet voor niks smeerboel, want je kon jezelf helemaal onder smeren met allemaal leuke kleuren verf! Hier zie je m'n vriendinnen aan de gang met de verf.

Dit was de groep meiden waarmee ik naar het festival ben gegaan. Ik vond het een superleuke dag!
Gaan jullie ook wel eens naar een festival? En kenden jullie Smeerboel al?

Door Daphne

7 opmerkingen:

  1. wauw super leuk om te zien! ik kende het niet maar wel erg leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je zag er heel leuk uit! Ik ga eigenlijk nooit naar festivals. Ook nooit van Smeerboel gehoord :P.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk concept. :) Ik ken het helemaal niet! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er echt zo leuk uit! i love festivals, krijg helemaal kriebels

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk shirtje!
    En festivals zijn leuk, nog nooit van Smeerboel gehoord haha!

    BeantwoordenVerwijderen