dinsdag 25 september 2012

OOTD || San Francisco



Mijn shirt vertelt me precies waar ik allemaal heen moet als ik naar San Francisco ga. Zo'n reisje staat voorlopig helaas nog niet op de planning, maar alsnog ben ik verliefd op de opdruk van m'n shirt. De neon letters en figuurtjes springen van de donkerpaarse stof af! De neon trend zet ik dus gewoon nog even door.

Je hebt het shirt al voorbij kunnen zien komen in dit artikel. Ik heb hem gekocht bij de kringloopwinkel en opgepimpt tot deze off-shoulder versie. Ik vind het een casual en comfortabel outfitje en die off-shoulder geeft nét even dat beetje extra. Wat vinden jullie?

Shirt - Kringloopwinkel
Jegging - H&M
Schoenen - Vans
Ring - H&M
Neon nagellak - Flormar


12 opmerkingen:

  1. You girls have got a lovely blog :) I love the previous DIY tutorial as well, such a great idea.

    Love, Mary ♡ Fashionbirds

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk! Vooral de kleur staat je goed! Xx


    http://www.itchyedgy.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf zeg! Wou soms wel dat ik wat creatiever was met het aanpassen van die grote shirts, zit er zo awesome uit maar op een of andere manier verpest ik t altijd ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gewoon oefenen met hele cheap-ass shirts! Ik had bij deze in eerste instantie de hals ook veeeel te wijd geknipt, maar kon het gelukkig nog fixen ;)

      Verwijderen
  4. Wat tof! Dat shirtje is leuk :D
    (ps. ik heb jullie getagged!)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super gaaf shirt, en hij staat je geweldig! Mooie, felle kleuren :-)

    BeantwoordenVerwijderen