woensdag 26 september 2012

OOTD || RED BEANIE




De laatste dagen hoor ik zó veel mensen klagen over het weer, dat wil je niet weten! Aan de ene kant begrijp ik ze, want hoe heerlijk is het als het zonnetje schijnt en je rond kunt huppelen in een zomers jurkje? Maar toch zit ik er niet mee dat de herfst weer aangebroken is. Want naast jurkjes en ijsjes hou ik ook ontzettend veel van grofgebreide truien en een mooi paar dichte schoenen. Oh, en leuke mutsen natuurlijk! De dag dat ik bovenstaande outfit droeg was het niet eens zo heel koud, toch kon ik het niet laten om mijn rode beanie van de Episode weer tevoorschijn te halen. Ik hou van beanies! En ik wil er meerrrr.
Verder draag ik een zwarte skinny en spijkerblouse van H&M, Converses van eBay en een parka van NastyGal.com .
Ik heb in ieder geval zin om nieuwe items aan mijn herfstgarderobe toe te voegen! Zondag ga ik naar de Primark, dus dat zal vast goed komen :) Wat vinden jullie er eigenlijk van dat het weer herfst is?

16 opmerkingen:

  1. herfst is niet echt mijn favoriete periode, maar je outfit vind ik dat heel leuk

    viel spass bij primark

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een super leuke outfit! en ik hou van jou parka! ik ga eens op de site kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah love it! Die parka is supertof en dat mutsje staat je super goed :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het juist heerlijk dat het weer wat kouder wordt! Al die leuke winterse kleding:) Die parka en beanie zijn echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind de herfst ook echt fijn!
    precies wat je schrijft warme truien....
    ook de avonden met een dekentje op de bank, kaarsjes aan.....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke muts draag je! ook super leuk gecombineerd met die jas en je allstars!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke outfits, ik hou van allstars :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helemaal mee eens! Erg leuk outfit, zou ik ook zo kunnen dragen, ware het nu niet dat ik niet echt een hoofd voor een zo'n beanie heb:) Toffe camera ook trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful hat! COuld you please consider following each other? www.shineonbyandrea.blogspot.com Twitter:@shineonbyandrea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. So cute, I really love this outfit! So comfy and classic.
    xo TJ

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lovely post :)

    check out mine,if you want
    It's about Once a Week Chic!

    Your Princess is in Another Castle

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke blog hebben jullie! :) Leuke outfit, mooi haar heb je zeg!

    BeantwoordenVerwijderen