zondag 23 september 2012

OOTD || A pop of red

Appels, peren, druiven, sinaasappels.. ik hou van fruit! Als je de foto's goed bekijkt zie je mijn overvolle fruitschaal staan op de tafel achter me, maar ook op mijn shirtje zijn een aantal lekkere stukken fruit te bewonderen. Het is een DIY-shirtje dat jullie al in dit artikel hebben kunnen zien. Lekker vrolijk en fel rood. Het leuke aan het shirt vind ik dat hij bij de hals mooi aangesloten zit en je wat meer schouder ziet dan normaal. Met stappen zou ik het shirt zonder vest dragen, maar voor overdag was een vest toch wel lekker. Ik droeg mijn favoriete spijkershortje met eronder een panty en mijn vans. Het rode armbandje heb ik voor 1 euro op de kop getikt in een winkeltje in Barcelona. Verder vond ik dat mijn nagels mochten matchen met de ananas. Enne.. het close-upje van mijn winged-eyeliner staat erbij, omdat ik vond dat hij dit keer perfect was gelukt jeeej!

Wat vinden jullie van mijn outfit?


Shirt - Kringloopwinkel
Shorts - Kringloopwinkel
Vest - H&M
Schoenen - Vans
Armbandje - Winkeltje in Barcelona
Nagellak - Catrice (510 Bye, Bye Birdy!)




22 opmerkingen:

  1. Leuk! En je haar is ook echt mooi zo!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Toevallig ging m'n knot ook in één keer goed. Kan er soms zo lang mee bezig zijn haha ;)

      Verwijderen
  2. oeh wat leuk dat je ook bij de kringloopwinkel shopt!
    xo



    christian

    My Dutch Fashion Style


    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zie in jouw outfits ook veel vintage, leuk! Bedankt voor je comment :)

      Verwijderen
  3. Wat leuk dat jullie zusjes samen een blog bijhouden,
    en wat een leuke posts schrijven jullie!
    Ik ga jullie volgen.

    Veel liefs Carmen
    ( www.myownfashiontale.blogspot.com )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En wij vinden het leuk dat je ons nu volgt, dankjewel!!

      Verwijderen
  4. Reacties
    1. Dankje! Zou ook niet goed zijn als iedereen hetzelfde leuk zou vinden toch ;)

      Verwijderen
  5. Leuke outfit heb je aan, vind het shirtje heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. you look soo pretty honey!!

    http://howtocookfashion.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heeeeeele leuke outfit! Dat haar staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jullie hebben een hele leuke blog, ik ben gaan volgen :) En een hele leuke outfit! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke outfit!

    xx
    Jenny / Rocknrollerr.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk shirtje! Je ziet er weer heel leuk uit;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. OMG!awesome;))You look great!
    Jula from Poland
    http://myessentiality.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. You look stunning!
    Love your blog
    I'm following you now
    Hope you can follow back!

    April
    http://freakdelafashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen