donderdag 27 september 2012

OOTD || Groen en goud



Hier weer een outfitje met een DIY item dat jullie in een van mijn vorige artikels hebben kunnen zien. Dit keer gaat het om het vest! Die zag er eerst namelijk niet zo uit als op deze foto's. Klik even naar het artikel als je wil zien hoe ik hem heb opgepimpt.
Er zit een foto tussen waarbij ik het vest heb dichtgeknoopt. Dat vond ik toch wat minder leuk staan dus ik heb het vest open gedragen. Hij was echt heerlijk warm en ik vind de groene kleur heel mooi. Ik hou van grote oversized vesten, maar wel in combinatie met wat strakkere kleding zoals mijn witte corset-top en nieuwe zwarte skinny. De skinny zit lekker strak bij m'n enkels en daar hou ik wel van. Hij zit zelfs zo strak dat als ik hem uit wil doen ik hem binnenstebuiten van mijn voeten af moet trekken omdat het anders gewoon echt niet gaat haha! Hieronder zie je een overzichtje van wat ik allemaal precies aan had. Ben benieuwd wat jullie van mijn outfit vinden!

Zouden jullie zo'n oversized vest dragen? En op welke manier zouden jullie hem combineren?

Vest - Kringloopwinkel
Corset-top - Bershka
Zwarte skinny - Pull and Bear
Schoenen - Vans
Horloge - Komono
Neon nagellak - Flormar


18 opmerkingen:

  1. Dat vest ziet er zo heerlijk comfy uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je berichtje. Super mooie cardigan en dat hoesje van je mobiel is echt <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat vest heb je zo mooi gemaakt! Echt knap en origineel! Ik vind dat je het vest open en dicht goed kan hebben. Ook vind ik dat je iets wat wijd is moet combineren met een wat strakker item. Ik zal er ook voor gekozen hebben een skinnyjeans te dragen bij dit vest.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love the teal cardigan and pink nails! :) Your blog is awesome-just became a member/follower of your blog. I hope you'll follow me back and we can keep in touch. Happy Blogging!!!

    

Elle xoxo

    www.thehighfeather.com 
    High Feather Twitter
    High Feather Facebook

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo leuk! Ik heb ook liefst oversized truien gecombineerd met strakke kleding :)x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! Ik vind het vest open ook leuker staan, mooie knopen trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. great post, check out my blog to win free JBRAND jeans!

    www.adventuresinherstilettos.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie vest! En prachtige roze nagels :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke outfit! het legerjasje is orgineel van asos ( en is nu daar nog te koop.) Maar ik heb hem gekocht op marktplaats, voor een iets goedkopere prijs!

    liefs, lotte
    penotti

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Staat je super dat vestje en een oversized vest rocks!


    Xx
    Fashioninfinity
    www.facebook.com/fashioninfinite

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind dat de kleur van het vest je heel goed staat !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lovely post :)

    check out mine,if you want
    It's about Once a Week Chic!
    Maybe follow each other if you like?

    Your Princess is in Another Castle

    BeantwoordenVerwijderen