donderdag 13 september 2012

OOTD || Een groen meisje

 



Dit was de outfit die ik droeg op de dag van mijn 21-diner! Het is niet heel erg draagbare outfit, maar ik moest me dan ook aan mijn zelfbedachte thema houden: De groene meisjes. Misschien kennen jullie de site degroenemeisjes.nl wel? Daar komt mijn thema vandaan. De groene meisjes bloggen over vegetarisch en veganistisch eten, vintage en tweedehands kleding, sport, gezondheid, mode en biologische producten. Allemaal dingen waar ik ook mee bezig ben en vooral heel blij van word! Mijn vriendinnen weten dit en zijn ook vaak geïnteresseerd, maar ik merk dat ze wel vooroordelen blijven hebben. Dit vind ik niet erg, ik vind het vaak ook heel grappig. Voor mijn 21-diner leek het me dan ook leuk als ze helemaal los gingen en juist hun vooroordelen over 'groene meisjes' gebruikten voor hun outfit en dus bijvoorbeeld zouden gaan voor de 'geitenwollensokken-look'. Dit resulteerde in een heleboel leuke outfits! Twee vriendinnen waren vogelspotters, compleet met vogelboekje, bril, verrekijker en heuptasje. Een vriendin was als banaan, geniaal! Er waren veel  meiden in het groen gekleed, met vlinders en bloemen in het haar en ze droegen leuke zomerse jurkjes gecombineerd met dikke wollen vesten. Ze hadden precies gedaan met het thema waarvoor ik het bedoeld had.

Ik wilde zelf het liefst gaan voor een beetje een pretty look en dus niet al te gek verkleed. Ik wist dat Irene deze groene rok in haar kast had liggen en daar heb ik mijn outfit omheen bedacht. De rok had ze een tijd terug bij de kringloopwinkel gekocht, maar hij moest nog een beetje vermaakt worden. Omdat ik hem zo graag aan wilde, heb ik hem vermaakt en nu kan Irene hem ook eindelijk aan als ze wil! Ik combineerde hem met mijn corset-top van de Bershka en een zelfgemaakte bloemenkrans. En natuurlijk maakten mijn blote voeten de groene look helemaal af.

We hebben heerlijk vegetarisch gedineerd, ik ben verwend met cadeau's en we zijn 's avonds nog Nijmegen in geweest om te dansen. Ik heb een topavond gehad!

Door Daphne

10 opmerkingen:

  1. wauw echt mooie foto's en een prachtige outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waauw, je ziet er echt een beetje zeeminminnerig uit, ofzoiets. Hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ja ik begrijp wat je bedoelt! Thuis zeiden ze dat ik een beetje op een soort bosnymf leek ;)

      Verwijderen
  3. Heel leuk dat jij je zo durft te kleden, ik zou soms willen dat ik het ook durf maar dat is jammer genoeg nog niet het geval ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik moet zeggen dat ik deze outfit ook niet zomaar zou dragen hoor! Hij paste goed bij het thema van m'n 21-diner. Als ik de deur uit zou gaan, zou ik sowieso schoenen aandoen haha en de bloemenkrans skippen ;)

      Verwijderen
  4. Ziek prachtige blog... echt wauw! Prachtige foto's... ik zal zeker meer langskomen hoor (drukt op volgen)

    *Doe je mee aan mijn winactie?*

    BeantwoordenVerwijderen