woensdag 12 september 2012

OOTD || Big Bun




Vandaag weer een outfit of the day! Ik droeg een heerlijke comfy outfit waar niet te veel denkwerk in zit, maar waar ik me wel heel fijn in voel. Mijn haar heb ik in een grote knot, op de manier die Serena van beautylab.nl liet zien in een filmpje. Ik vind het zo tof! :) Ga het zeker vaker doen. Het slouchy vestje is van de kringloopwinkel, de broek van Topshop, de tas van Primark, Schoenen van New Yorker en de top is van Mango.

En als bonus nog even een nummertje! Luisteren jongens, hij is goed! ;)

 
Door Irene

5 opmerkingen:

  1. Dat staat je echt heel erg leuk! en je outfit is ook super <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe outfit dit. Heel leuk ook die knot :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit, zoiets draag ik ook graag naar school! :)

    BeantwoordenVerwijderen