vrijdag 14 september 2012

ONLINE ORDER || Converse, Allegra & Treggings

Vorige week was ik weer eens lekker studieontwijkend bezig en struinde ik wat webshops af. Met resultaat! Bij www.newlook.com heb ik onderstaande wijnrode tregging gekocht en bij Ebay heb ik een paar witte Converse en zwarte laarsjes besteld. De laarsjes zijn een knock-off van de Allegra Boots van Topshop, die maar liefst 3 maal goedkoper zijn dan de originele! Mooie koop toch? Van de tregging en laarsjes komt zondag een outfit of the day online, so stay tuned!



Tregging - €19,99
Witte Converse - €48
Enkellaarsjes - €47

Door Irene

7 opmerkingen:

  1. Hey weet je toevallig ook nog de verkoper van die converse schoenen ik wil ze namelijk ook heel graag..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb het nog even opgezocht, de verkoper heet min-limited . Succes!

      Verwijderen
  2. Nice,, !! Scheelt het om die converse schoenen op ebay te bestellen? Tips voor een verkoper. ?? ik hoor het graag :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! De verkoper heet min-limited. En het scheelt zeker, op Ebay zijn ze minstens twintig euro goedkoper dan wanneer je ze in de winkel koopt. Aanrader! :)

      Verwijderen
  3. Ah die allegra's wil ik ook zooo graag!

    BeantwoordenVerwijderen