dinsdag 18 september 2012

Mijn Vijf Huidige Obsessies

Deze veganistische chocolademousse is DELISH! Het recept komt ergens deze week online in een filmpje.
Milkteef is toch wel mijn favoriete blog op dit moment. Ze heeft prachtig haren, een mooi koppie en ze schrijft ook nog eens leuk. Op deze blog zul je vooral mode- en make-upgerelateerde artikelen zien.
Tja, wie houdt er níét van Boer Zoekt Vrouw!?  Ik was helemaal blij toen het nieuwe seizoen begon. Er doen erg leuke boeren mee, en ik kijk dan ook elke keer weer uit naar zondagavond :) En alsof dat nog niet genoeg was, kan je de volgende dag ook nog een hilarische recensie over de aflevering lezen op Recensiekoning.

In minder dan twee weken hebben we dit thuis al twee keer gegeten: bloemkoolcurry. Een heerlijke vegetarische maaltijd van bloemkool en aardappel in curry met daarbij een gekookt eitje en griekse yoghurt. Willen jullie een recept?
Jullie kennen Lana Del Rey vast van Video Games en Born to Die, maar deze dame heeft nog veel meer goede platen! Hieronder een aantal van mijn favorieten. Het feit dat ze oud videomateriaal gebruikt voor haar video's vind ik echt heel tof, je komt echt een een bepaalde sfeer wanneer je haar clips ziet en de muziek luistert. I'm loving it!





8 opmerkingen:

  1. Die bloemkoolcurry ziet er overheerlijk uit! Ik wil het recept!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja he? Vooral met dat halfgekookte eitje haha! Het recept komt binnenkort online!

      Verwijderen
  2. Wauw de bloemkoolcurry ziet er inderdaad lekker uit! Wij gaan jullie in de gaten houden ;) Jullie hebben er weer een volger bij! Liefs LynSelStyle www.lynselstyle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mmm, die vega choco mousse lijkt me heerlijk! En Lana Del Rey is echt liefde <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke post! Die choco mousse zit er echt onwijs lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OMG die bloemkoolcurry !!!!! Daar wil ik zeker weten een recept van, het ziet er zoo goed uit. Zet je er dan ook bij hoe je dat eitje heb gekookt? hij is echt perfect gekookt gewoon wauw. Krijg er gelijkk honger van!!

    BeantwoordenVerwijderen