maandag 24 september 2012

MIJN FAVORIETE SIERADEN


oorbellen - Bershka
ring - H&M Trend
armband - H&M
horloge - Michael Kors
choker - H&M
ear cuffs - eBay

Om heel eerlijk te zijn draag ik bijna nooit sieraden. Waarom niet? I don't know! Bij bijvoorbeeld een vriendin van mij vind ik sieraden altijd heel erg tof staan, maar bij mezelf vind ik het vaak too much. Omdat ik een aantal van mijn sieraden toch heel erg leuk en mooi vind, leek het me leuk om deze in een artikel te laten zien. Bij deze neem ik me voor ze meer te dragen! Het valt me wel op dat ik vooral veel goud heb, terwijl zilver mij volgens mij toch wat beter staat. Daarom heb ik vorige week wat zilveren sieraden gekocht op eBay, waaronder een Casio horloge. Hopelijk krijg ik mijn bestellingen snel binnen! :) 
Wat vinden jullie van mijn sieraden? Hebben jullie vergelijkbare items? En dragen jullie eigenlijk veel sieraden? Ben erg benieuwd!


17 opmerkingen:

  1. Wat een gave foto's! :OOOO
    en toffe sieraden! Al ben ik niet helemaal fan van sommige.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nice!!
    xoxo

    http://outfitssisters.blogspot.com.es/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow, the earrings on the first pic are so amazing:)! Love it:)))

    www.fussylife.com

    xoxo
    Kelly

    Will step by soon <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is so cool, great inspiration. You really know what you're doing :)


    Visit/follow each other
    www.thepileofstyle.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die oorbellen vind ik heel vet!




    http://style-chameleon.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke sieraden! Vooral de tribal driehoeksoorbellen:) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die eerste oorbellen zijn heel gaaf, zoiets heb ik nog nooit gezien!
    en die earcuffs zijn ook mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What's not to adore here!Perfect,honey!;)
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh my, die oorbellen! Verkopen ze die nog?
    Leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vrees van niet :( Ze zijn al van meer dan een jaar terug! Maar bedankt!! :) x

      Verwijderen