vrijdag 28 september 2012

Makeup & Hair of the day


Een aantal dagen terug hebben jullie al mijn NYX lipsticks review kunnen lezen. Ik was zó enthousiast over de twee kleuren dat ik niet kon wachten ze te dragen! Daar heb ik dan ook niet lang mee gewacht: de dag na ontvangst kleurde ik mijn lippen in met Miracle om te zien hoe hij stond en of hij goed en lang bleef zitten. En wat bleek: hij voldeed aan beide eisen! De kleur beviel me goed en ook zat de lipstick er na 3 uur nog steeds perfect op. Het leek me leuk om jullie een full face shot te laten zien van hoe de lipstick staat, dus bij deze! Ook heb ik voor de gelegenheid wat aandacht besteed aan een simpel maar leuk kapsel. Ik heb een zijscheiding gemaakt, de voorste plukken losjes en ietwat gedraaid naar achteren vastgezet met een schuifje en vervolgens de rest van mijn haar in een knotje gedaan. Dit ga ik zeker vaker doen!


15 opmerkingen:

  1. Je lipstick is echt prachtig! En je haar ofcourse, mooie up-do!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I absolutely love this hairdo on you! I should try this lipstick too, thanks for mentioning it. Oh, and you have a beautiful smile!

    xx
    Tali

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw dat kapsel is echt prachtig! Netjes maar toch casual. De lipstick staat je ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kapsel! Misschien kan je een tutorial doen!? X

    La mode brux

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! En goed idee, zal kijken of het gaat lukken :) xxx

      Verwijderen
  5. Wauw, love your hairdo! Ik stem voor een tutorial!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw, je haar!! welke foundation gebruik je trouwens? xo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! Ik gebruik Photo Finish van Catrice, heb daar echt al vijf flesjes van op gemaakt haha :P xxx

      Verwijderen
  7. Wow, je ziet er echt top uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi hoor !
    ik vind de laatste foto echt heel erg mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die lipstick staat je echt heel erg mooi!
    En je haar, wauw! Knappe dame ben je :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooi gedaan! Vooral je haren, die zien er prachtig uit zo opgestoken. (:

    BeantwoordenVerwijderen