dinsdag 11 september 2012

Kiekjes #7

Ik heb denk ik iets te lang gewacht met het maken van deze Kiekjes, want het zijn VEEL foto's. Veel te veel om allemaal onder elkaar neer te zetten, dus als je er nog meer wil zien, moet je straks even verder klikken. Het zijn vooral foto's van deze zomervakantie. Ik was een week in Barcelona met vriendinnen, een paar dagen op citytrip in Holland en verder gewoon lekker thuis. De foto's zijn allemaal gemaakt met mijn iPhone en bewerkt met instagram. Veel plezier met kijken!

Een souveniertje uit Barcelona. Neon pink, sooo pretty!
Een lekker zelfgemaakt vruchtensapje om op krachten te komen voor een les Bikram yoga.


In Barcelona at ik dit heerlijke chocoladetoetje, de chocola droop eruit hmmmm!


Een kleine sneak peek van wat ik droeg op mijn 21 diner. Van mijn outfit en het eten komt nog een artikel.


Een roze/paarse lipstick, ook gekocht in Barcelona. Kan ik mijn rode lippen eens afwisselen voor een iets spannender kleurtje.


Snel een outfitfoto in de badkamer: klaar om te stappen in Barcelona!
Nachos met guacamole.


Met vriendinnen gingen we een paar dagen een citytrip houden in eigen land. Nu ons studenten ov weer geldig was, konden we natuurlijk gratis reizen. We wilde graag een dagje naar Groningen, want daar waren allemaal nog nooit geweest. We zijn eerst in het Groninger museum geweest en gingen daarna de stad in. Het zonnetje scheen en er was toevallig kermis, heel gezellig!
 



 


Uit eten in Barcelona. Een vriendinnetje en ik namen samen dit toetje met ijs, fruit en blue curacau. We vonden het er wel geinig uitzien zo in een groot glas met die blauwe kleur! Ik vond het helaas niet zo heel lekker, maar dat kwam denk ik door de alcohol.



Deze foto is gemaakt in de Sagrada Familia. Ik vond de kathedraal echt prachtig, vooral de binnenkant met grote gekleurde ramen. Als het licht er doorheen scheen, geeft dat zo'n mooi effect! Bijna niet vast te leggen met m'n iPhone.
Van mijn ouders kreeg ik voor mijn 21e verjaardag deze armband. De celebrity cross bracelet. Ik draag hem erg veel.


In Barcelona spotte ik deze superlieve foto!


Papa had zelf brood gemaakt en toevallig hadden we vegetarische burgers in huis. Burger in de pan, plakje kaas, beetje ketchup en klaar!

Helaas heb ik in de vakantie ook heel wat dagen in de bieb door moeten brengen. Gelukkig niet voor niets want ik heb het tentamen gehaald, jeeej! Zelf in de bieb kan je lekker studieontwijkend bezig zijn, ik zit gewoon op bloglovin hier haha! Maar het gaat natuurlijk om het flesje dat ik vasthoud. Daar zat een heerlijk broccolisoepje in. Die had ik die ochtend gemaakt, goed ingepakt zodat ik in de bieb een lekker warm soepje had.
Als avondeten nam ik voor vriendinnetje Marthe en mij pizza's mee. Ik heb een bakje voor op m'n fiets en dat is echt ideaal. Ik weet nog dat ik toen zo veel honger had, maar eerst nog een eind achter die heerlijke pizzawalmen aan moest fietsen voordat ik ervan kon eten!


In het zonnetje genieten van de pizza.


Toen de zon weg was, werd het toch een beetje koud. We voelden ons even net twee zeemeerminnen zo.


Dit vind ik altijd zo romantisch die slotjes. Hier met uitzich op Barcelona.


Een dagje van onze citytrip waren we in Haarlem. We wilden heel graag in een bootje, want het was heerlijk weer, maar een bootje huren vonden we wel wat duur. Toen hebben we een jongen die in een bootje voorbij kwam  varen lief aangekeken en hij vond het wel leuk om ons een stuk mee te nemen. Uiteindelijk heeft hij ons heel Haarlem laten zien en was het een hele gezellige middag. Hier zie je vriendinnetje Juni en op de achtergrond ben ik aan het sturen.


Hummus met reepjes groenten. Ik vond het zo leuk gepresenteerd met die sesamzaadjes.


Mijn zussen walgen al bij het zien van deze foto, maar bij mij loopt het water me alweer in de mond. Ik hou van geitenkaas!


In Barcelona dag liepen we langs die heerlijk ruikende wafelkraampjes. Hier hadden we er eindelijk eentje genomen! Jammieee.


Mosselen en een salade.


Ik weet dat het er heel raar uitziet zo, maar het was echt het meest lekkere wat ik heb gegeten in Barcelona! Het zijn schijfjes aardappel en stukjes zoete paprika. In het midden liggen stukken witte vis met er overheen een soort geitenkaassausje.


Jeeej een vlinder op de foto gezet  in Haarlem!


Booschappen doen voor mijn 21-diner. 2 karren zaten helemaal vol! Irene stond even lekker in de weg voor deze meneer hehe.


Salade van tomaat, rode ui, olijf, olie en balsamico en zout en peper. Lekker in het zonnetje opgegeten.


Een aardbei in de vorm van een hartje. Deze lag op mijn bord bij het ontbijt toen ik jarig was.


Zo, dat waren de kiekjes voor deze keer! Het waren er een heleboel,  maar hopelijk vonden jullie het leuk om te zien. Wat hebben jullie deze zomervakantie allemaal gedaan?

Liefs,
Daphne


7 opmerkingen:

  1. VEEL yummie food! <3
    En dat mint jurkje staat je goed :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke foto's! Wat heb je mooie haren! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke foto's! Heerlijk pizza eten in het park:) erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke blog en foto's hebben jullie! Ga zeker vaker kijken, Liefs kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk altijd die kiekjes! Mag ik vragen waar Irene dat leuke oranje kleurige jasje met print vandaan heeft(op de derde foto van onder)? Hij is leukk!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Anne! :) Hij is van de Zara, heb er een artikel over geschreven: http://zusjesinparadijs.blogspot.nl/2012/10/sequin-blazer-from-zara.html
      xxx

      Verwijderen