maandag 17 september 2012

FOOD || 21 diner Daphne

Aanschouw hieronder al het lekkere eten dat we hebben gegeten op mijn 21-diner! In dit artikel vertelde ik jullie wat over het thema en liet ik mijn outfit zien. Zoals beloofd heb ik voor jullie in dit artikel het food-gedeelte van die dag. Het was nog een hele klus om het avondeten voor zo'n grote groep te verzorgen dus ik was blij dat mijn ouders en zussen zo hard hebben meegeholpen. Enjoy!
Als voorgerechtje hadden we vegetarische mini-hamburgers. En zien jullie het zwaantje gemaakt van een servet? Schattig hè! Die hadden mijn zussen eventjes voor 16 man gevouwen.
De rest van het diner bestond uit allemaal kleine hapjes die je zelf kon pakken. Hierboven zie je kleine croissantjes met stukjes pittige vegetarische worst erin.
We hadden een lekkere pastasalade met tonijn.
En natuurlijk kon de watermeloen-feta salade niet ontbreken. Die heb je misschien in een eerder artikel al voorbij zien komen. Klik hier voor het recept.
We hadden de tafel leuk aangekleed met kleine vaasjes, bloemen en kaarsjes.
We hadden sushi, groenteplankjes met dipsausjes en natuurlijk lekker stokbrood. Ik had ook zelf appelmoes gemaakt en we hadden gamba's in een sausje van crème fraiche en chilisaus. Deze staan niet op de foto, maar waren ook heerlijk.
Als toetje hadden we ook allemaal kleine hapjes. Ik maakte crunchy chocoladestukken die goed in de smaak vielen! Het is heel simpel om te maken. Je hoeft alleen je favoriete chocola te smelten, cornflakes er doorheen te roeren, het te laten afkoelen op een bakplaat en er stukken van te snijden. De oreo's en druiven hoorden ook bij het toetje.
Cadeautjes uitpakken hoort er ook bij als je jarig bent! Voor uitleg over het thema en meer foto's van wat ik op deze dag droeg, kun je hier klikken.
 
Door Daphne

20 opmerkingen:

  1. Ooh wat ziet dat er allemaal heerlijk uit! Leuk die bloemenkrans in je haar!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik was aangekleed volgens het thema dat ik erbij had bedankt :)

      Verwijderen
  2. Niet zo heel gek dat ik nu honger heb, right?!
    En mooi, die bloemenkrans :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het ziet er allemaal zo lekker uit! en ik heb al zo'n honger :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha het is half 5, het gaat al richting etenstijd ;)

      Verwijderen
  4. You're making me hungry!
    Check out my NYFW faves at http://www.asparklyhanger.blogspot.ro/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er allemaal echt heerlijk uit zeg! Gezond, maar toch lekker;) Ik heb jullie genomineerd voor de Liebster award, op mijn blog kun je zien wat het inhoud! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh jeetje wat ziet dit er lekker uit zeg :D
    En die mini hamburgertjes, zo leuk!
    Ben jullie gelijk gaan volgen, wat een leuke blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, wat leuk! En schattig hè die mini hamburgertjes :)

      Verwijderen
  7. Superleuke blog hebben jullie !! Knappe meiden en Love the outfits!
    jullie hebben er een nieuwe bezoekster bij :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je lieve compliment en wat leuk dat je ons volgt! :D

      Verwijderen
  8. Looks delicious!
    xo,
    http://loadsofashion.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heer heerlijke verjaardags'maaltijd'!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. These programs have been structured in a way to provide general medical education as
    well as specific physical therapy courses. Your talents can also be of use in rehabilitation centers.
    The treatments and care an RT provides to these
    patients would be drug and oxygen administration to the lungs which may also call for cardiopulmonary
    resuscitation.
    My web page ; porenaa.livejournal.com

    BeantwoordenVerwijderen