donderdag 6 september 2012

Amazing YouTubers || Shaaanxo

Vandaag in Amazing YouTubers: Shaaanxo! Deze Nieuw-Zeelandse dame heeft maar liefst 90.000 abonnees en dat aantal is nog steeds hard aan het groeien. Wat ik zo leuk vind aan Shannon? Ze heeft een leuk accent, is bloedmooi, maakt 2 of 3 filmpjes per week en heeft een toffe (soms wat over the top) stijl. Maar vooral: she's got some serious makeup skills! Ze draagt VEEL make up, maar dat maakt het juist extra leuk om te zien vind ik. Ze imiteert looks van beroemdheden, reviewt producten en vlogt op haar tweede kanaal. Maar de filmpjes die ik het liefst van haar zie zijn haar getting ready video's. Jee, volgens mij gaat dat kind zowat elke dag stappen! De make up is dan ook extravagant met twee lagen foundation, overdreven contouring en dikke nepwimpers. Me likey :) Aan het eind laat ze dan vaak ook haar outfit zien wat ik een hele leuke bonus vind.
Oh, en ze heeft ook nog eens twee hele vette tatoeages, die zal ik ook laten zien in deze post.
Zijn jullie al een beetje benieuwd geworden? Ik heb wat screenshots gemaakt zodat jullie een indruk kunnen krijgen van Shaaanxo.






























Wat is jullie eerste indruk van Shaaanxo? Of kenden jullie haar al? Neem zeker eens een kijkje op haar kanaal: www.youtube.com/shaaanxo

3 opmerkingen:

  1. Kende haar niet, maar wat een mooie meid :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn eerste indruk? Haha, ze spreekt me niet echt aan. Ze is gewoon niet echt mijn type denk ik. Maar ach, laat ik d'r een kans geven en eens wat van d'r bekijken! :D

    BeantwoordenVerwijderen