donderdag 16 augustus 2012

REVIEW || Shimmering Facial Whip van e.l.f.

Blush, ik had er eigenlijk niet veel mee. Als cheek product gebruikte ik alleen bronzer en af en toe een highlighter. Ik weet niet precies waarom dat zo was, vaak vergat ik het of vond ik het er te poederig en nep uitzien bij mezelf. Maar toen ik op e.l.f. wat spulletjes wilde bestellen, besloot ik blush weer eens een kans te geven! Ik bestelde de Shimmering Facial Whip in de kleur Pink Lemonade en sinds de eerste keer gebruiken van deze blush ben ik er niet meer van weg te slaan. :)

Zie hier de swatches. Het was wat moeilijk om de kleur en structuur zo goed mogelijk vast te leggen, maar uiteindelijk is het nog best goed gelukt! Wat ik zo fijn vind aan deze blush is ten eerste dat hij vloeibaar is. Zoals ik net al zei heb ik vaak last van het feit dat blush er bij mij zo fake en poederig uitziet. Nu heb ik daar dus totaal geen last meer van! Daarnaast is het een hele mooie kleur die lekker fris staat, mede door de shimmer die er in zit. Als laatst vind ik het fijn dat de blush zo goed te blenden is en dit heb ik dan ook geprobeerd te laten zien om bovenstaande foto: van rechts naar links wordt de kleur steeds zachter en meer geblend.

En hier zie je de blush aangebracht, boven zonder flits en onder met. Hij geeft een mooi maar subtiel effect.
De naam (Facial Whip) zegt het eigenlijk al, dit product kan op het hele gezicht gebruikt worden. Zo heb ik hem eens geprobeerd op mijn lippen, maar persoonlijk vind ik dat geen gezicht gezien de hoeveelheid shimmer die er in zit.
De Shimmering Facial Whip is dus te koop op de website van e.l.f., is verkrijgbaar in nog 6 andere kleuren en kost maar EEN EURO! Belachelijk lage prijs voor zo'n topproduct, nietwaar? :) Klik hier voor de directe link naar het product. 

3 opmerkingen:

  1. Oh wauw, wat een mooi effect geeft deze! Niet té, zodat het echt superfake lijkt, maar gewoon .. ja, pretty ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een mooie glow!

    www.fashioncontainer.com

    BeantwoordenVerwijderen