woensdag 1 augustus 2012

OOTD || Braids and polkadots

Gelukkig was het weer vandaag heerlijk! Deze outfit droeg ik echter op een regenachtige middag naar de stad. Ik vind de outfit heel casual, maar het shirt en mijn kapsel maken het ook weer een tikkie romantisch. Wat ik leuk vind aan dit shirt is de rits aan de achterkant, maar ook dat hij best laag is in mijn nek aan de achterkant. Dit wilde ik wel laten zien, dus vond ik het leuk om mijn haren te vlechten zoals ik in dit filmpje ook al liet zien.
Ik droeg de cross-ring van Irene en een mintkleurige nagellak.

Hier kun je het shirt wat beter zien. Nog even alle kledingstukken op een rijtje:

Nep-leren jasje | H&M
Shirt | Zara
Legging | H&M
Schoenen | Vans
Horloge | Komono

Wat vinden jullie van de outfit?


Liefs,
Daphne

9 opmerkingen: