zondag 5 augustus 2012

Food || 21st birthday

Op 29 juli ben ik 21 jaar geworden! Ik heb het op mijn verjaardag zelf gevierd met mijn ouders en zussen en heeeeel veel lekker eten. Als verrassing maakten mijn zussen deze heerlijke monchoutaart met verse aardbeien. Mooi hè, die aarbeien er zo netjes opgelegd!
Tijdens het ontbijt kaartjes lezen en cadeautjes uitpakken.
Mijn zussen hebben zich echt uitgesloofd in de keuken, want naast de zelfgemaakte taart bakten ze ook kleine pannenkoekjes met stukjes appel! Hmmm.. het was heerlijk en ik heb echt een topdag gehad.

Eind deze maand geef ik een 21-diner voor vriendinnen. Bij een 21-diner is het de bedoeling dat je je vrienden ontvangt in het huis waar je bent opgegroeid. Een 21-diner heeft ook meestal een thema dus daar ga ik nog even goed over nadenken. Je gaat dan met z'n allen uitgebreid dineren en daarna stappen waar je vroeger altijd uitging. Wij gaan dus ook lekker stappen in Nijmegen! Ik heb er erg veel zin in en ik heb al wat ideetjes van wat ik graag qua eten wil klaarmaken. Ik zal ook nog een feestje geven voor mijn vriendinnen van de middelbare school die ik nog geregeld zie. Tijdens feestjes moet er natuurlijk lekker gegeten worden, dus er zullen nog wel meer food-artikelen verschijnen!


Liefs,
Daphne

9 opmerkingen:

  1. hmm dat ziet er lekker uit!
    i volg je nu, follow back?

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuk. Van hart nog he!! :) Ik wil best wel een keer een stukje taart komen proeven haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er heerlijk uit en wat lief van je familie! Ik ben gek op aardbeitjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hmm strawberriez! ♥ Lieve fam. heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd nog! Ziet er lekker uit!
    xx♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mmm ziet er heerlijk uit! En natuurlijk nog gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen